Repozytorium PJATK

Historia gier komputerowych i game art

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Matejuk, Alicja
dc.date.accessioned 2021-08-18T09:18:17Z
dc.date.available 2021-08-18T09:18:17Z
dc.date.issued 2021-08-18
dc.identifier.issn 2016/M/ANI/9
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/762
dc.description.abstract Pisząc tę pracę połączyłam swoje zainteresowania związane z grami wideo, które rozwijały się u mnie od najmłodszych lat i mające swój finał w mojej pracy zawodowej. Postanowiłam zbadać temat gier jako części sztuki z uwagi na to, że wciąż jest to temat w niektórych środowiskach kontrowersyjny, szczególnie jeśli chodzi o traktowanie gier przez mecenasów ze starszego pokolenia oraz uczelnie stricte artystyczne. Chciałam udowodnić, że to nowe medium niesie ze sobą duży przekaz nie tylko werbalny, ale również wizualny, w którym każdy, bez znaczenia na wiek, może się odnaleźć dzięki dużej ilości gatunków, jakie rozwijały się na przestrzeni ostatnich siedemdziesięciu lat. Żeby jednak zrozumieć fenomen gier, należy najpierw dokładnie prześledzić historię wirtualnej rozrywki, która znajduje się w kolejnych rozdziałach. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;Nr 3880
dc.title Historia gier komputerowych i game art pl_PL
dc.title.alternative Deadly wish pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto