Repozytorium PJATK

Wirtualna rzeczywistość

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Mrówczyński, Jakub
dc.date.accessioned 2021-08-18T08:59:47Z
dc.date.available 2021-08-18T08:59:47Z
dc.date.issued 2021-08-18
dc.identifier.issn 2016/M/ANI/6
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/759
dc.description.abstract Tematem mojej pracy praktycznej jest wykonanie przestrzeni wirtualnej opartej na silniku graficznym, Unreal engine.4. Projekt oparty jest na nowo rozwijającej się technologii, jaką jest wirtualna rzeczywistość. Celem pracy teoretycznej jest poszerzenie wiedzy na temat nowych technologii, związanych z wirtualną rzeczywistością, przeanalizowanie i usystematyzowanie stanu wiedzy na temat nowych technologii. Opracowanie to nie dotyczy implementacji VR ani grafiki 3D. Skupiłem się na opisaniu problemów, które miały znaczenie przy tworzeniu tej technologii. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;Nr 3795
dc.title Wirtualna rzeczywistość pl_PL
dc.title.alternative The Loop VR pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto