Repozytorium PJATK

Odświeżanie wizerunku firmy

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Topczewska, Adrianna
dc.date.accessioned 2021-08-18T07:54:30Z
dc.date.available 2021-08-18T07:54:30Z
dc.date.issued 2021-08-18
dc.identifier.issn 2016/LIC/WIZ/60
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/752
dc.description.abstract Szukając odpowiedzi na pytanie postawione w temacie pracy przeprowadzono analizę problemu w trzech głównych rozdziałach. W rozdziale pierwszym zdefiniowane zostały pojęcia wizerunku i odświeżania, co stanowi bazę do dalszych rozważań. W rozdziale drugim opisane zostało zjawisko reklamy jako narzędzie wpływania na konsumenta, a co za tym idzie sprzedaży produktu. Ponadto opisane zostały trzy zjawiska mające wpływ na nakłonienie konsumenta do dokonania zakupu. Głównym sposobem stosowanym przez firmy za pośrednictwem reklamy jest przekonanie konsumenta o przydatności i niezbędności danego produktu dla osiągnięcia celów lub zaspokojenia pragnień i potrzeb. Kolejną techniką jest celowe obniżanie jakości produktów aby długość ich użytkowania była krótsza. Tym samym wymuszając zakup nowego. Ostatnim aspektem jest moda. Skłania ona do zmiany posiadanych produktów na nowe mimo ich ciągłej przydatności i funkcjonalności. Ważną kwestią przy podejmowaniu decyzji przez klienta są panujące trendy. Na ich powstawanie duży wpływ mają nowe technologie, które czynią produkt świeżym, atrakcyjnym i budzącym zainteresowanie. W kolejnym, trzecim rozdziale zdefiniowano, jakie jest znaczenie przedmiotów dla człowieka. Są one nieodłącznym elementem jego codziennego funkcjonowania. Powód takiego stanu rzeczy został rozważony w kontekście piramidy potrzeb Maslowa stawiając tezę, że przedmioty mogą zaspokajać potrzeby z każdego jej poziomu. Wnioskując z przeprowadzonej analizy na rynku produktów istnieje ogromna konkurencja. W związku z tym nie wystarczy potrafić zrobić dobry produkt. Sztuką jest wprowadzenie go na rynek i ustabilizowanie pozycji marki. W tym celu konieczna jest ewolucja firmy w odpowiedzi na zmiany na rynku z jednoczesnym zachowaniem dotychczasowej rozpoznawalności. Przedmioty stanowią bardzo ważny element życia człowieka. Czyni to reklamę potężnym narzędziem wpływającym na wybory konsumentów. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;Nr 4032
dc.title Odświeżanie wizerunku firmy pl_PL
dc.title.alternative Rebranding restauracji pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto