Repozytorium PJATK

AlterGame – efekty(o)wna Persona 3D

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Konieczny, Monika
dc.date.accessioned 2013-06-02T14:01:59Z
dc.date.available 2013-06-02T14:01:59Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Proceedings of the Conference: Interfejs użytkownika - Kansei w praktyce, Warszawa 2010 pl_PL
dc.identifier.isbn 978-83-89244-87-1
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/73
dc.description Conference proceedings pl_PL
dc.description.abstract Jednym z narzędzi wykorzystywanych do efektywnego projektowania interface'u użytkownika jest "Persona". Persona to wirtualny profil potencjalnego użytkownika aplikacji - z określonym szkicowym życiorysem, cechami charakteru, etc. Głównym celem tworzenia profili jest próba pełniejszego zrozumienia potrzeb użytkownika - tak by tworzona aplikacja była dla niego przyjemna, umożliwiała efektywną pracę. Warto pójść krok dalej - zamiast kartki papieru zastosować AlterGame, czyli dedykowaną grę symulacyjną. Podczas gry zespół projektantów może wcielić się w rolę przyszłych użytkowników - spojrzeć empatycznie na świat ich oczami, poczuć wszelkie niedogodności swoich potencjalnych rozwiązać i znaleźć te najlepsze. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.publisher Wydawnictwo PJWSTK pl_PL
dc.relation.ispartofseries Interfejs użytkownika - Kansei w praktyce
dc.subject agile pl_PL
dc.subject persona pl_PL
dc.subject gra symulacyjna pl_PL
dc.subject user experience pl_PL
dc.subject user centered design pl_PL
dc.title AlterGame – efekty(o)wna Persona 3D pl_PL
dc.type Article pl_PL


Pliki tej pozycji

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto