| dc.contributor.author | Konieczny, Monika | |
| dc.date.accessioned | 2013-06-02T14:01:59Z | |
| dc.date.available | 2013-06-02T14:01:59Z | |
| dc.date.issued | 2010 | |
| dc.identifier.citation | Proceedings of the Conference: Interfejs użytkownika - Kansei w praktyce, Warszawa 2010 | pl_PL |
| dc.identifier.isbn | 978-83-89244-87-1 | |
| dc.identifier.uri | https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/73 | |
| dc.description | Conference proceedings | pl_PL |
| dc.description.abstract | Jednym z narzędzi wykorzystywanych do efektywnego projektowania interface'u użytkownika jest "Persona". Persona to wirtualny profil potencjalnego użytkownika aplikacji - z określonym szkicowym życiorysem, cechami charakteru, etc. Głównym celem tworzenia profili jest próba pełniejszego zrozumienia potrzeb użytkownika - tak by tworzona aplikacja była dla niego przyjemna, umożliwiała efektywną pracę. Warto pójść krok dalej - zamiast kartki papieru zastosować AlterGame, czyli dedykowaną grę symulacyjną. Podczas gry zespół projektantów może wcielić się w rolę przyszłych użytkowników - spojrzeć empatycznie na świat ich oczami, poczuć wszelkie niedogodności swoich potencjalnych rozwiązać i znaleźć te najlepsze. | pl_PL |
| dc.language.iso | other | pl_PL |
| dc.publisher | Wydawnictwo PJWSTK | pl_PL |
| dc.relation.ispartofseries | Interfejs użytkownika - Kansei w praktyce | |
| dc.subject | agile | pl_PL |
| dc.subject | persona | pl_PL |
| dc.subject | gra symulacyjna | pl_PL |
| dc.subject | user experience | pl_PL |
| dc.subject | user centered design | pl_PL |
| dc.title | AlterGame – efekty(o)wna Persona 3D | pl_PL |
| dc.type | Article | pl_PL |