dc.contributor.author |
Konieczny, Monika |
|
dc.date.accessioned |
2013-06-02T14:01:59Z |
|
dc.date.available |
2013-06-02T14:01:59Z |
|
dc.date.issued |
2010 |
|
dc.identifier.citation |
Proceedings of the Conference: Interfejs użytkownika - Kansei w praktyce, Warszawa 2010 |
pl_PL |
dc.identifier.isbn |
978-83-89244-87-1 |
|
dc.identifier.uri |
https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/73 |
|
dc.description |
Conference proceedings |
pl_PL |
dc.description.abstract |
Jednym z narzędzi wykorzystywanych do efektywnego
projektowania interface'u użytkownika jest "Persona".
Persona to wirtualny profil potencjalnego użytkownika
aplikacji - z określonym szkicowym życiorysem,
cechami charakteru, etc. Głównym celem tworzenia
profili jest próba pełniejszego zrozumienia potrzeb
użytkownika - tak by tworzona aplikacja była dla niego
przyjemna, umożliwiała efektywną pracę. Warto pójść
krok dalej - zamiast kartki papieru zastosować
AlterGame, czyli dedykowaną grę symulacyjną. Podczas
gry zespół projektantów może wcielić się w rolę
przyszłych użytkowników - spojrzeć empatycznie na
świat ich oczami, poczuć wszelkie niedogodności swoich
potencjalnych rozwiązać i znaleźć te najlepsze. |
pl_PL |
dc.language.iso |
other |
pl_PL |
dc.publisher |
Wydawnictwo PJWSTK |
pl_PL |
dc.relation.ispartofseries |
Interfejs użytkownika - Kansei w praktyce |
|
dc.subject |
agile |
pl_PL |
dc.subject |
persona |
pl_PL |
dc.subject |
gra symulacyjna |
pl_PL |
dc.subject |
user experience |
pl_PL |
dc.subject |
user centered design |
pl_PL |
dc.title |
AlterGame – efekty(o)wna Persona 3D |
pl_PL |
dc.type |
Article |
pl_PL |