Repozytorium PJATK

Elementy identyfikacji wizualnej firmy

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Kalinowska, Kinga
dc.date.accessioned 2021-08-18T06:38:24Z
dc.date.available 2021-08-18T06:38:24Z
dc.date.issued 2021-08-18
dc.identifier.issn 2016/LIC/WIZ/46
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/739
dc.description.abstract W swojej pracy skoncentruję się na elementach systemu identyfikacji wizualnej firmy oraz przedstawię korzyści, płynące z umiejętnego stosowania ów systemu. Zaczynając od wyjaśnienia pojęcia corporate identity, które wzbudziło na początku mojej drogi wiele emocji, poprzez historię jego powstania, aż do opisu poszczególnych elementów zarówno tych bazowych jak i funkcjonalnych. Wizualna strona corporate identity od dawna budziła we mnie duże zainteresowanie, nie tylko pod kątem grafiki, ale również poprzez powiązania z psychologią. Fascynujące dla mnie jest, jak bardzo zachowanie koherentności pewnych działań ma wpływ na budowanie tożsamości organizacji, jaki potencjał ma świadoma praca nad tym projektem, ile możemy osiągnąć poprzez spójną, pozbawioną przypadkowości, przemyślaną identyfikację wizualną. Zastanawiająca jest dla mnie również pewnego rodzaju nieświadomość społeczeństwa, które karmione jest codziennie, nie zdając sobie nawet czasem z tego sprawy, mnóstwem komunikatów, które są skrupulatnie przygotowywane przez specjalistów, aby wzbudzać w nim określone emocje oraz wywoływać konkretne reakcje. To jaką siłę ma obraz i kolor to temat na oddzielną pracę, ale muszę w tym miejscu podkreślić, że jest ona ogromna. To potencjał, który w odpowiedni sposób wykorzystany w biznesie przynosi ogromne korzyści. Co się składa na corporate identity, a co na visual identity? Co miało wpływ na narodziny tych zagadnień? Jak ewoluowały one na przestrzeni czasu? Dlaczego zachowanie spójności jest tak istotne aby osiągnąć sukces? Postaram się odpowiedzieć na te i inne pytania, wykorzystując wiedzę zdobytą z książek, własnego doświadczenia, uzupełniając przy tym całość o własne spostrzeżenia i opinie. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;Nr 3981
dc.title Elementy identyfikacji wizualnej firmy pl_PL
dc.title.alternative Identyfikacja wizualna marki SOWL. Identyfikacja wizualna marki SOWL zajmującej się produkcją oraz sprzedażą przez internet akcesoriów użytkowych dla kobiet biznesu pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto