Repozytorium PJATK

Projektowanie logotypu jak podstawa firmowego stylu

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Tkach, Nataliya
dc.date.accessioned 2021-08-17T13:53:10Z
dc.date.available 2021-08-17T13:53:10Z
dc.date.issued 2021-08-17
dc.identifier.issn 2016/LIC/WIZ/41
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/734
dc.description.abstract Celem badania jest rozpatrzenie projektanta logotypu w jakości podstawy firmowego stylu. Dla realizacji tego celu były postawione następne zadania: - wyznaczyć pojęcie firmowego stylu; - ujawnić główne elementy firmowego stylu, jego funkcji i zadania; - badać style, wykorzystywane przy stworzeniu logotypu; - rozpatrzyć różne metody klasyfikacji logotypów; - opracować logotyp. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;Nr 3874
dc.title Projektowanie logotypu jak podstawa firmowego stylu pl_PL
dc.title.alternative Within pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto