Repozytorium PJATK

Kampania reklamowa produktu w Internecie

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Łukaszewicz, Justyna
dc.date.accessioned 2021-08-12T13:05:49Z
dc.date.available 2021-08-12T13:05:49Z
dc.date.issued 2021-08-12
dc.identifier.issn 2016/M/WIZ/7
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/670
dc.description.abstract 1.1 Założenia pracy Jedno ze starych polskich przysłów brzmi: jak cię widzą tak cię piszą. Choci aż to powiedzenie powstało wiele lat temu to doskonale odzwierciedla role jaką w ocenie ludzi i rzeczy odg rywa widok zewnętrzny. Z biegiem lat ludzie w sposób zamierzony rozpoczęli kształtowanie widoku zewnętrznego osób i przedmiotów. Działania takie są podstawą reklamy we współczesnym świecie , r eklamy dotyczącej przedmiotów, działań, organizacji oraz ludzi. R ozwój elektronicznych środków przekazu spowodował, że radio, telewizja a przede wszystkim Internet sta ją się wiodącym sposobem rozprzestrzeniania informacji reklamowych oraz wizerunkowych. Ich znaczenie jest co najmniej porównywalne do starszych i uważanyc h za tradycyjne sposoby reklamowania tj. w formie drukowanej: prasa wielkonakładowa, prasa specjalistyczna, foldery, bilboardy oraz ulotki. Wiele osób, które odniosły sukces biznesowy lub zawodowy jest autorami trafnych powiedzeń podkreślających kluczową r olę reklamy: „Prowadzenie biznesu bez reklamy jest jak puszczanie oka do dziewczyny po ciemku. Nikt poza nami nie wie, co robimy.” 1 Henderson Stuart historyk, krytyk sztuki i mediów, muzyk, filmowiec, „Sukces w sprzedaży nie zależy od tych, których ty znasz. Ważne jest, kto chce poznać ciebie.” 2 Dale Carnegi e amerykański pisarz w zakresie psychologii i coachingu. „Nagłówki to absolutnie życiowa sprawa we wszelkim marketingu. Na witrynie, w mailach, w newsletterze, gdziekolwiek nagłówek łapie czyte lnika niczym haczyk, ściąga go, w końcu zamienia go w klienta.” 3 Angus Mcleod specjalista z zakresu coaching u oraz przywództwa, „Nie możesz mówić, że twoja firma jest świetna, jeżeli nie jest świetna w marketingu.” – Polly La Barre autorka książek z zakresu strategii, kreatywności i osobistego sukcesu, „Każdy głupi potrafi zawierać transakcje handlowe, ale trzeba geniuszu, wiary i wytrwałości by stworzyć markę.” 5 Ogilvy David jeden z najbardziej znanych twórców reklamy nazywany "Ojcem reklamy", „Nie martwi mnie ktoś, kto oferuje ceny o 5% niższe. Niepokoi mnie ktoś, kto może zaoferować lepsze doznania dla klienta.” 6 Jeff Bezos dyrektor generalny i przewodniczący zarządu Amazon. Do historii przeszło powiedzenie wielkiego pisarza amerykańskieg o Marka Twaina: „Wiele rzeczy małych stało się wielkimi, tylko dzięki odpowiedniej 7 W dzisiejszych czasach reklama jest bardzo ważna. Bez niej trudno jest wprowadzi ć czegokolwiek na rynek, uzyskać wysoką sprzedaż i utrzymać się na rynku w waru nkach silnej konkurencji. Rynek reklamowy jest tak rozwinięty, że reklamę spotkamy na każdym kroku, czy to na ulicy, w telewizji, w radiu, w Internecie . Skala zagadnień związanych z reklama jest ogromna i była przedmiotem licznych opracowań. Szerokie ujęc ie wszystkich zagadnień związanych z reklamą przekracza r amy pracy magisterskiej. Jakich postanowiłam skoncentrować się na wybranych zagadnieniach związanych z reklamą. Praca jest podzielona na trzy części. Pierwsza część obejmuje informacje podstawowe n a temat zasad projektowania kampanii reklamowych tj. zawiera bądź porusza następujące tematy : definicja reklamy, cele i funkcje reklamy, typy reklamy, historia reklamy, kreatywność w kampaniach reklamowych, projektowanie graficzne w kampaniach reklamowych oraz wpływ projektu na skuteczność reklamy. Druga cześć pracy porusza zagadnienia dotyczące reklamy i kampanii reklamowych w Internecie między innymi rozważana będzie: s kuteczność w Internecie oraz r eklama w portalach społecznoś ciowych. Trzecia część pracy porusza zagadnienia z wiązane z pojęciami UX design oraz UI design tj. definiuje te pojęcia ze szczególnym podkreśleniem różnic pomię dzy UX oraz UI . Przedstawię wskazówki jak projektować grafikę do Internetu tak aby była dostrzeżona prze z użytkownika potencjalnego klienta. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;Nr 3706
dc.title Kampania reklamowa produktu w Internecie pl_PL
dc.title.alternative Kampania reklamowa produktu „Macaroni” pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto