dc.contributor.author |
Żylińska, Daria |
|
dc.date.accessioned |
2021-08-12T12:14:29Z |
|
dc.date.available |
2021-08-12T12:14:29Z |
|
dc.date.issued |
2021-08-12 |
|
dc.identifier.issn |
2017/LIC/WIZ/76 |
|
dc.identifier.uri |
https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/661 |
|
dc.description.abstract |
Celem pracy jest przybliżenie istoty procesu rebrandingu oraz analiza
wybranych przypadków. W pierwszym rozdziale przedstawiono pojęcie rebrandingu
oraz omówiono przyczyny, cele oraz najczęstsze błędy popełniane przez firmy
decydujące się na repozycjonowanie. W kolejnym rozdziale poruszono kwestię logo,
które jest głównym elementem identyfikacji wizualnej i od którego wychodzi cały
proces rebrandingu. Na koniec dokonano analizy przypadków rzeczywistych firm,
które postanowiły gruntownie odświeżyć swój dotychczasowy wizerunek oraz
wyciągnięto wnioski co do przyczyn, procesu i rezultatów wdrożonych zmian. Praca
ta może posłużyć dalszym badaniom nad procesem rebrandingu. |
pl_PL |
dc.language.iso |
other |
pl_PL |
dc.relation.ispartofseries |
;Nr 4366 |
|
dc.title |
„Proces rebrandingu, studium wybranych przypadków” |
pl_PL |
dc.title.alternative |
„Mapa skarbów regionu Wenecji Euganejskiej” |
pl_PL |
dc.type |
Thesis |
pl_PL |