Repozytorium PJATK

„Proces rebrandingu, studium wybranych przypadków”

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Żylińska, Daria
dc.date.accessioned 2021-08-12T12:14:29Z
dc.date.available 2021-08-12T12:14:29Z
dc.date.issued 2021-08-12
dc.identifier.issn 2017/LIC/WIZ/76
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/661
dc.description.abstract Celem pracy jest przybliżenie istoty procesu rebrandingu oraz analiza wybranych przypadków. W pierwszym rozdziale przedstawiono pojęcie rebrandingu oraz omówiono przyczyny, cele oraz najczęstsze błędy popełniane przez firmy decydujące się na repozycjonowanie. W kolejnym rozdziale poruszono kwestię logo, które jest głównym elementem identyfikacji wizualnej i od którego wychodzi cały proces rebrandingu. Na koniec dokonano analizy przypadków rzeczywistych firm, które postanowiły gruntownie odświeżyć swój dotychczasowy wizerunek oraz wyciągnięto wnioski co do przyczyn, procesu i rezultatów wdrożonych zmian. Praca ta może posłużyć dalszym badaniom nad procesem rebrandingu. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;Nr 4366
dc.title „Proces rebrandingu, studium wybranych przypadków” pl_PL
dc.title.alternative „Mapa skarbów regionu Wenecji Euganejskiej” pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto