Repozytorium PJATK

ŚWIATŁO I KOLOR W MALARSTWIE

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author TCHÓRZEWSKA, MONIKA
dc.date.accessioned 2021-08-12T08:38:35Z
dc.date.available 2021-08-12T08:38:35Z
dc.date.issued 2021-08-12
dc.identifier.issn 2017/LIC/WIZ/68
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/653
dc.description.abstract W tej pracy chcę skupić się na roli światłocienia i koloru przy powstawaniu i odbiorze dzieł malarskich na wybranych przykładach, pochodzących z różnych epok. Chcę wykazać różne funkcje światła i koloru oraz mnogość możliwości ich zastosowania, takich jak: wierne odbicie natury, ukazanie zjawisk atmosferycznych, oddanie dynamiki, określanie form, nadawanie wymiaru, zmianę natężenia barw i kolorów (światło), przyciąganie naszej uwagi, symbolikę dobra i zła, wpływanie na emocje widza. Założenie teoretyczne: światło jest najważniejszym czynnikiem konstytutywnym obrazu. Ma ogromny wpływ na jego powstawanie. Artysta wykorzystuje świadomie światło i kolor by oddziaływać na odbiorcę i przekazywać swoje prawdy światu. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;Nr 4356
dc.title ŚWIATŁO I KOLOR W MALARSTWIE pl_PL
dc.title.alternative QUERCODE TATTOO pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto