dc.contributor.author | Niwicka, Zofia | |
dc.date.accessioned | 2021-08-11T13:48:08Z | |
dc.date.available | 2021-08-11T13:48:08Z | |
dc.date.issued | 2021-08-11 | |
dc.identifier.issn | 2017/LIC/WIZ/59 | |
dc.identifier.uri | https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/644 | |
dc.description.abstract | Niniejsza praca skupia się na jej roli i funkcjonowaniu w narracji o kryzysie ekologicznym, jednym z najbardziej palących problemów, którym musi stawić czoła współczesny świat. Stara się również prześledzić źródła zachodniego myślenia na temat natury i pozycji, jaką wobec niej zajmuje człowiek, a także wskazać, w jaki sposób te przekonania wpłynęły na rozwinięcie się owego kryzysu. Rozważania na powyższe tematy obejmują treść pierwszego i drugiego rozdziału, natomiast ostatnia, trzecia część poświęcona jest ekokrytycznej analizie filmów ukazujących wizje post-apokaliptycznego świata. | pl_PL |
dc.language.iso | other | pl_PL |
dc.relation.ispartofseries | ;Nr 4341 | |
dc.title | Znaczenie metafory apokaliptycznej i post-apoakaliptycznej w kontekście globalnego kryzysu wrażliwości ekologicznej. Omówienie strategii retorycznych i analiza wybranych dzieł filmowych. | pl_PL |
dc.title.alternative | Haute Kuchni | pl_PL |
dc.type | Thesis | pl_PL |
Plik | Rozmiar | Format | Przeglądanie |
---|---|---|---|
Nie ma plików powiązanych z tą pozycją. |