Repozytorium PJATK

Brand identity is not only the visual identity system design. It is developing a holistic experience for how the user interacts with the brand.

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Juszkiewicz, Agata Augustyna
dc.date.accessioned 2021-08-11T09:35:42Z
dc.date.available 2021-08-11T09:35:42Z
dc.date.issued 2021-08-11
dc.identifier.issn 2017/LIC/WIZ/19
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/606
dc.description.abstract This dissertation investigates how designing a brand identity has evolved over the last few years. Due to new technological progression, the line between the physical and the digital is blurred. Nowadays brand design should be a multi-sensual experience, taking into consideration different mediums. The aim of this paper is to bring closer what it means to design a variable identity and holistic experience for the customer. We should be aware of the fact that we are living in times when taking into account user experience is more important than ever before. pl_PL
dc.language.iso en pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;Nr 4261
dc.title Brand identity is not only the visual identity system design. It is developing a holistic experience for how the user interacts with the brand. pl_PL
dc.title.alternative Identity system and information design of the “Laughter in Visual Communication” international conference pl_PL
dc.title.alternative Identyfikacja marki to nie tylko projekt systemu identyfikacji wizualnej. Jest to tworzenie holistycznego doświadczenia dla użytkownika, który wchodzi w interakcję z daną markę. pl_PL
dc.title.alternative System identyfikacji oraz projekt informacji międzynarodowej konferencji „Laughter in Visual Communication” pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto