Repozytorium PJATK

Medialne społeczeństwo

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Walerowicz, Agata
dc.date.accessioned 2021-08-10T13:26:02Z
dc.date.available 2021-08-10T13:26:02Z
dc.date.issued 2021-08-10
dc.identifier.issn 2017/M/WIZ/7
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/572
dc.description.abstract Celem tej pracy jest pokazanie czym są nowe media, a także zaprezentowanie i udokumentowanie badań, które pojawią się w części drugiej. Sprawdzę jaki wpływ i oddziaływanie mają media na społeczeństwo. Postaram się odpowiedzieć na pytanie czy istnieje wolność człowieka w dobie komunikacji masowej. Specyfika czasów to jedno ale czy tak naprawdę nie jesteśmy sami sobie winni. Daliśmy sobie wmówić tudzież narzucić, że „prawdziwe” życie przestało już być w pełnym tego słowa znaczeniu „prawdziwe”. Nie ma Cię na Facebook’u to nie istniejesz – a, może jest wręcz przeciwnie? Dopiero gdy Cię nie ma na Facebook’u to istniejesz bo żyjesz realnym życiem? Gdy jesteś Offline w sieci to jesteś zalogowany do „prawdziwego” życia. Czy opisywać mają nas tylko „polubienia” i statystyki? Są to zagadnienia, nad którymi większość ludzi się nie zastanawia, tłumacząc, że nie mają czasu. Jest to jednak realny problem, który każdy użytkownik internetu powinien przeanalizować. Czy w czasach, w których żyjemy możemy używać określenia NOWE TECHNOLOGIE? Podczas, gdy zachwycamy się osiągnięciami naukowców, ekspertów i globalnych firm myśląc, że urządzenia, które trzymamy w dłoniach są cudem techniki, wystarczy mrugnąć a powstaną nowe bardziej doskonałe i zapierające dech w piersiach narzędzia, o których nie śniło się naszym przodkom. Czy możemy mówić o nowych mediach? Czy w trakcie wypowiadania tych słów nie są to już przestarzałe technologie? Aby dobrze podejść do tak wielowątkowego i skomplikowanego tematu niezbędne jest połączenie wiedzy z wielu dziedzin, wówczas odpowiedzi stają się bardziej wielowymiarowe oraz trafniej charakteryzują wyżej wspomniany problematyczny obszar, jakim jest badanie nowych mediów. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;Nr 4226
dc.title Medialne społeczeństwo pl_PL
dc.title.alternative Aplikacja mobilna FindDesign pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto