Repozytorium PJATK

Rola identyfikacji wizualnej w tworzeniu zewnętrznego wizerunku firm na rynku polskim, na przykładzie dwóch koncernów, globalnej marki Coca-Cola oraz polskiego producenta Tymbark.

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Trawińska, Sandra
dc.date.accessioned 2021-08-10T13:21:13Z
dc.date.available 2021-08-10T13:21:13Z
dc.date.issued 2021-08-10
dc.identifier.issn 2017/M/WIZ/6
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/571
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;Nr 4225
dc.title Rola identyfikacji wizualnej w tworzeniu zewnętrznego wizerunku firm na rynku polskim, na przykładzie dwóch koncernów, globalnej marki Coca-Cola oraz polskiego producenta Tymbark. pl_PL
dc.title.alternative Identychikacja wizualna lodziarni Frykasy pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto