Repozytorium PJATK

„Narracja dźwiękiem i muzyką w grach komputerowych”

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Charzyński, Adam Marcin
dc.date.accessioned 2021-08-10T09:38:11Z
dc.date.available 2021-08-10T09:38:11Z
dc.date.issued 2021-08-10
dc.identifier.issn 2017/LIC/ANI/1
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/533
dc.description.abstract W swojej pracy przedstawię ogólny zarys tematu narracji dźwiękiem i muzyką w grach komputerowych i konsolowych. W pracy przedstawione zostały historia, mająca początki w latach 70. XX wieku, główne różnice między produkcją udźwiękowienia do gier, a kompozycjami filmowymi, oraz ogólny proces tworzenia i implementacji. Mogłoby się wydawać, że obecnie produkowane gry komputerowe są głównie rozrywką wizualną. Studia produkujące gry z roku na rok tworzą coraz lepiej wyglądające produkcje. Bardzo dużą jednak część odbioru gry przez konsumenta tj. gracza stanowi dźwięk. Niesamowicie szybki rozwój branży gier wideo spowodował zgromadzenie potężnych kapitałów dystrybutorów gier co przekłada się na ogromne budżety przeznaczone na produkcję. Produkcja udźwiękowienia do gier przestała być zajęciem niszowym i obecnie przyciąga najlepszych kompozytorów, również z innych branż, między innymi filmowej. Ciągle rozwijająca się technologia pozwala na jeszcze ciekawszą i skuteczniejszą narrację w grach w sposób w jaki nie pozwalają na to filmy czy seriale. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;Nr 4108
dc.title „Narracja dźwiękiem i muzyką w grach komputerowych” pl_PL
dc.title.alternative „Collab – animacja 2D” pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto