Repozytorium PJATK

DEPICTION OF WOMEN IN FASHION ADVERTISING: OBJECTIFICATION AND IDEALIZATION

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author WOJEWÓDZKA, OLGA
dc.date.accessioned 2021-08-10T08:04:05Z
dc.date.available 2021-08-10T08:04:05Z
dc.date.issued 2021-08-10
dc.identifier.issn 2018/LIC/WIZ/66
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/516
dc.description.abstract This thesis analyzes the history of depicting women in advertising, with a particular emphasis on the fashion industry, as well as the modern approach towards female depiction in the media. Research was provided in order to reveal the consequences of female idealization and sexual objectification. pl_PL
dc.language.iso en pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;Nr 4864
dc.subject Advertising pl_PL
dc.subject Idealization pl_PL
dc.subject Sexual Objectification pl_PL
dc.subject Women pl_PL
dc.title DEPICTION OF WOMEN IN FASHION ADVERTISING: OBJECTIFICATION AND IDEALIZATION pl_PL
dc.title.alternative VISUAL IDENTITY FOR A FASHION BRAND pl_PL
dc.title.alternative WIZERUNEK KOBIETY W REKLAMIE MODOWEJ: UPRZEDMIOTOWIENIE I IDEALIZACJA pl_PL
dc.title.alternative IDENTYFIKACJA WIZUALNA MARKI MODOWEJ pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto