Repozytorium PJATK

Perception of brand values: A study on how colour affects consumer tea choices in Polish supermarkets.

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Piasecka, Julia
dc.date.accessioned 2021-08-10T07:35:52Z
dc.date.available 2021-08-10T07:35:52Z
dc.date.issued 2021-08-10
dc.identifier.issn 2018/LIC/WIZ/62
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/512
dc.description.abstract The present work focuses on the meaning of colour and its importance. The main topic is how to use colour properly to enhance our idea. In this thesis, human eyesight is examined along with the history of colour perception to understand the meaning of colours. There are also some interesting cultural facts connected to the topi. Moreover, the thesis can be used as a guide how to choose and use a colour pallet. In the end chosen packages are disgussed in terms of colours and masseges, summing up the knowledge in use. pl_PL
dc.language.iso en pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;Nr 4271
dc.title Perception of brand values: A study on how colour affects consumer tea choices in Polish supermarkets. pl_PL
dc.title.alternative Postrzeganie walorów firmy: Jak kolor opakowania wpływa na wybór herbaty przez konsumenta polskich supermarketów. pl_PL
dc.title.alternative Opakowania herbat - linia wyrózniająca się kolorem, ręcznymi rysunkami i nowym typem opakowania. Strona internetowa - budująca społeczeństwo firmy Reklama - przedstawienie produktu. pl_PL
dc.title.alternative Tea packages - new outstanding line using colour, hand made design and new opening type Web page - company community page Commercial - 60s pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto