Repozytorium PJATK

Rola ilustracji w książce dziecięcej

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Shved, Polina
dc.date.accessioned 2021-08-10T06:42:39Z
dc.date.available 2021-08-10T06:42:39Z
dc.date.issued 2021-08-10
dc.identifier.issn 2018/LIC/WIZ/56
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/506
dc.description.abstract Celem niniejszej pracy jest analiza wpływu ilustracji na postrzeganie świata przez dziecko. W prace także chodzi o to, by zbadać możliwość wykorzystania syntezy ilustracji i tekstu literackiego w rozwoju dzieci, wyjaśnić ilustracji książkowej. Praca charakteryzuje ilustracje jako kluczowy element książki dziecięcej, udowodnia jej rolę w rozwoju estetycznego odczucia, w rozumieniu literatury dziecięcej. Wybór podjęcia tematu jest więc uzasadniony wpływem ilustracji książkowej na wychowanie i psychikę dziecka. Pod czas wykonania pracy były analizowane różne źródła i badania w literaturze naukowej, w której rozważano kwestie rozwoju estetycznej wrażliwośći w procesie czytania. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;Nr 4838
dc.subject Ilustracja pl_PL
dc.subject Książka dla dzieci pl_PL
dc.subject Psychologia dziecięca pl_PL
dc.title Rola ilustracji w książce dziecięcej pl_PL
dc.title.alternative Bajki pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto