Repozytorium PJATK

Kampanie społeczne w polskich i zagranicznych social mediach

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Boguszewska, Klaudia
dc.date.accessioned 2021-08-09T13:27:26Z
dc.date.available 2021-08-09T13:27:26Z
dc.date.issued 2021-08-09
dc.identifier.issn 2018/LIC/WIZ/46
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/496
dc.description.abstract Celem niniejszej pracy było przedstawienie oraz porównanie polskich i zagranicznych kampanii społecznych, których egzekucja odbyła się w mediach społecznościowych. Przytoczone przeze mnie przykłady są w moim mniemaniu najlepiej przeprowadzone na przestrzeni wielu lat. Będę bronić hipotezy, że kampanie przeprowadzone w Polsce niestety odstają od zagranicznych na wielu poziomach, przez co nie mają większego rozgłosu i nie zostają w pamięci odbiorcy na długo. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;Nr 4809
dc.subject kampania społeczna pl_PL
dc.subject social media pl_PL
dc.subject Facebook pl_PL
dc.subject Instagram pl_PL
dc.subject reklama pl_PL
dc.subject marketing pl_PL
dc.title Kampanie społeczne w polskich i zagranicznych social mediach pl_PL
dc.title.alternative Branding oraz ilustracje do projektu Syreni Gród pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto