dc.contributor.author |
Boguszewska, Klaudia |
|
dc.date.accessioned |
2021-08-09T13:27:26Z |
|
dc.date.available |
2021-08-09T13:27:26Z |
|
dc.date.issued |
2021-08-09 |
|
dc.identifier.issn |
2018/LIC/WIZ/46 |
|
dc.identifier.uri |
https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/496 |
|
dc.description.abstract |
Celem niniejszej pracy było przedstawienie oraz porównanie polskich i zagranicznych kampanii
społecznych, których egzekucja odbyła się w mediach społecznościowych. Przytoczone przeze
mnie przykłady są w moim mniemaniu najlepiej przeprowadzone na przestrzeni wielu lat. Będę
bronić hipotezy, że kampanie przeprowadzone w Polsce niestety odstają od zagranicznych na wielu
poziomach, przez co nie mają większego rozgłosu i nie zostają w pamięci odbiorcy na długo. |
pl_PL |
dc.language.iso |
other |
pl_PL |
dc.relation.ispartofseries |
;Nr 4809 |
|
dc.subject |
kampania społeczna |
pl_PL |
dc.subject |
social media |
pl_PL |
dc.subject |
Facebook |
pl_PL |
dc.subject |
Instagram |
pl_PL |
dc.subject |
reklama |
pl_PL |
dc.subject |
marketing |
pl_PL |
dc.title |
Kampanie społeczne w polskich i zagranicznych social mediach |
pl_PL |
dc.title.alternative |
Branding oraz ilustracje do projektu Syreni Gród |
pl_PL |
dc.type |
Thesis |
pl_PL |