Repozytorium PJATK

Kampanie modowe poruszające tematy społeczne

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Rajewska, Anna
dc.date.accessioned 2021-08-09T12:21:36Z
dc.date.available 2021-08-09T12:21:36Z
dc.date.issued 2021-08-09
dc.identifier.issn 2018/LIC/WIZ/39
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/489
dc.description.abstract Niniejsza praca przedstawia zrealizowane kampanie modowe, które poruszają trudne tematy społeczne, pokazuje siłę jaką może posiadać marka i w jaki sposób stara się wykorzystać swoją pozycję na rynku. Wiele firm wymienionych w pracy kieruje się chęcią pomocy przy danym problemie wśród społeczeństwa, ale tak samo wiele z nich za cel uważa zwrócenie uwagi na kontrowersję reklamy, a nie na sam problem, który został w niej poruszony. Niniejsza praca ma na celu również zwrócenie uwagi na zmiany w społeczeństwie jakie zaszły na przestrzeni lat, ale też na kwestie, które nadal stanowią ogromny problem dla cywilizacji i dążenie do zmiany ich poprawiłyby ogólny dobrobyt społeczny. Praca pokazuje również, jak odpowiednio stworzona reklama może wpłynąć na jego odbiorcę. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;Nr 4696
dc.subject Kampania modowa pl_PL
dc.subject reklama pl_PL
dc.subject społeczeństwo pl_PL
dc.subject ubóstwo pl_PL
dc.subject narkomania pl_PL
dc.subject body positive pl_PL
dc.subject samobójstwo pl_PL
dc.subject wizerunek dziecka pl_PL
dc.subject kontrowersja pl_PL
dc.subject LGBT pl_PL
dc.title Kampanie modowe poruszające tematy społeczne pl_PL
dc.title.alternative Stworzenie kolekcji ubrań typograficznych wraz z promocją marki pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto