Repozytorium PJATK

Przeglądaj Kansei 2009 według daty wydania

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Przeglądaj Kansei 2009 według daty wydania

Sortuj według: Kolejność: Wyniki:

  • Wstęp 
    Marasek, Krzysztof; Sikorski, Marcin (Wydawnictwo PJWSTK, 2009)
    Komunikacja człowiek-komputer (Human-Computer Interaction – HCI) już od wielu lat jest w centrum zainteresowania badaczy z wielu dziedzin nauki, kultury i sztuki. W poprzednich trzech edycjach prac „Interfejs użytkownika ...
  • Żatuchin, Dimitrij (Wydawnictwo PJWSTK, 2009)
    Jest połowa roku 2009. Niestety nie oznacza to, że jakość stron typu eCommerce poprawia się. Znane są różne metodologie, techniki oraz instrumenty badań, które niestety wciąż są rzadko używane w polskim Internecie. Wraz z ...
  • Wichrowski, Marcin (Wydawnictwo PJWSTK, 2009)
    Aplikacja Adobe Flash od kilku lat stanowi multimedialny standard w projektowaniu bogatych wizualnie i interakcyjnie treści w sieci. Dzięki rozwijanym dodatkowym bibliotekom możliwe staje się rozszerzenie funkcjonalności ...
  • Popiołek, Joanna; Ogierman, Michał (Wydawnictwo PJWSTK, 2009)
    O użyteczności interfejsów użytkownika zaczęto mówić w kontekście rozwoju internetu jako źródła wiedzy, rozrywki itp. Wzrost popularności internetu spowodował, że o użyteczności stron internetowych wiemy i mówimy coraz ...
  • Płotka, Małgorzata; Syty, Andrzej (Wydawnictwo PJWSTK, 2009)
    Tekstowy interfejs użytkownika jest jeszcze dość powszechnie spotykany w aplikacjach naukowych, obliczeniowych oraz inżynierskich. Można zaobserwować pewną niechęć użytkowników tego typu aplikacji (naukowców, szczególnie ...
  • Mościbrodzki, Wojciech St. (Wydawnictwo PJWSTK, 2009)
    Zjawisko kansei wydaje się być nierozerwalnie związane z psychologią człowieka. Czy można więc sztucznie symulować ów niezwykły efekt powstawania niepowtarzalnego wrażenia, owej intuicyjnej asocjacji obserwacji z emocją? ...
  • Matysiak Szóstek, Agnieszka; Eggen, Berry (Wydawnictwo PJWSTK, 2009)
    Ilościowa i jakościowa ocena potrzeb użytkowników jest od lat uznawana za źródło informacji i inspiracji przy projektowaniu systemów technologicznych. Na potrzeby dziedziny Human Computer Interaction (HCI) stworzono lub ...
  • Ludwiszewski, Bohdan; Redlarski, Krzysztof (Wydawnictwo PJWSTK, 2009)
    W artykule zaprezentowano sposób określenia najistotniejszych cech oprogramowania, które poprzez pozytywny odbiór emocjonalny, wpływają zachęcająco na początkujących użytkowników. Przeprowadzone badanie miało na celu ...
  • Ludwiszewski, Bohdan; Redlarski, Krzysztof (Wydawnictwo PJWSTK, 2009)
    W artykule przedstawiono model postrzegania graficznych interfejsów użytkownika różnorodnych produktów typu CAD. Zaprezentowano wyniki przeprowadzonych badań, które miały na celu wskazanie najlepszego produktu spełniającego ...
  • Jarkiewicz, Julia; Kocielnik, Rafał (Wydawnictwo PJWSTK, 2009)
    Celem projektu jest detekcja, analiza oraz rozpoznawanie emocji z twarzy. System operuje na obrazach w skali szarości. Przy analizie wykorzystano kaskadowy klasyfikator cech Haar-podobnych, antropometryczny11 model twarzy ...
  • Jardanowski, Piotr; Chojnacki, Wojciech (Wydawnictwo PJWSTK, 2009)
    Celem artykułu jest pokazanie korzyści i ograniczeń wynikających z zastosowania obszarów zainteresowań w analizie danych z badań eye tracking20. Obszary zainteresowań umożliwiają wydzielenie z masy spojrzeń tych, które ...
  • Gdowicz, Wiesław; Więckowska, Marta (Wydawnictwo PJWSTK, 2009)
    Gesty są istotnym elementem komunikacji między istotami żywymi, a w szczególności pomiędzy ludźmi. Stanowią element komunikacji interpersonalnej i łączą przestrzeń aktywności ruchowej człowieka z przestrzenią sensu. Z tego ...
  • Cockton, Gilbert (Wydawnictwo PJWSTK, 2009)
    The ‘Third Wave’ of Human-Computer Interaction research extends beyond cognition and usage contexts to many aspects of user experience, including emotions, feelings, values and motivating worth. Design representations need ...
  • Brocki, Łukasz; Koržinek, Danijel; Marasek, Krzysztof (Wydawnictwo PJWSTK, 2009)
    This paper discusses the main aspects of the user-center design for developing a voice portal and the impact it had while creating such a system in the Warsaw city transportation call center. The system was shown to be ...
  • Bobkowska, Anna; Gwóźdź, Grzegorz; Wójcik, Agnieszka (Wydawnictwo PJWSTK, 2009)
    W referacie podjęto temat specyfiki zastosowania inżynierii kansei do oprogramowania w zakresie różnic względem zastosowania jej w sztuce i do projektowania sprzętu; właściwości, którymi można manipulować, aby osiągnąć ...
  • Anyżewski, Hubert; Pasikowska, Agata (Wydawnictwo PJWSTK, 2009)
    Badanie formularza przystąpienia do ING OFE odbyły się w Laboratorium firmy UseLab w styczniu 2009 roku. Badanie zostało przeprowadzone metodą obserwacji użytkowników w połączeniu z badaniem eye tracking na grupie N=20 ...

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto