Repozytorium PJATK

,,Angry Birds" - czyli jak zbudować markę

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Sałyga, Batrłomiej
dc.date.accessioned 2021-08-09T08:33:48Z
dc.date.available 2021-08-09T08:33:48Z
dc.date.issued 2021-08-09
dc.identifier.issn 2018/LIC/WIZ/7
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/459
dc.description.abstract Historia opowiedziana w tej pracy pokazuje starania firmy Rovio w drodze do sukcesu. ,,Angry Birds” – gra przez nich stworzona odniosła wielki sukces na całym świecie, choć z początku nikt nie podejrzewał na jaka skale. Ich sukces budowany od podstaw wprowadza firmę na drogę gwałtownej ekspansji branżowej. Budując swoją markę przed fińskim zespołem stawiane są coraz to nowe wyzwania, którym musza podołać aby pozostać na szczycie. Cel postawiony przed Rovio dziś to sprawienie, że gniewne ptaki staną się częścią naszego codziennego życia. Królująca wśród młodszych odbiorców marka może być dostrzeżona na placach zabaw, parkach rozrywki, a nawet w kinach. Fiński developer nie zamierza zwalniać. Wspierany przez duża bazę fanów ma coraz to nowe pomysły, które z pewnością nadal będą odnosić sukcesy. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;Nr 4531
dc.subject Angry Birds pl_PL
dc.subject marka pl_PL
dc.subject deweloper pl_PL
dc.title ,,Angry Birds" - czyli jak zbudować markę pl_PL
dc.title.alternative Seria plakatów do filmów Quantina Tarantino pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto