Repozytorium PJATK

Wizerunek postaci elfów w podaniach, literaturze i grach komputerowych.

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Pańczak, Marta
dc.date.accessioned 2021-08-09T08:27:38Z
dc.date.available 2021-08-09T08:27:38Z
dc.date.issued 2021-08-09
dc.identifier.issn 2018/LIC/WIZ/6
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/458
dc.description.abstract W praktycznej części swojej pracy dyplomowej także pokusiłam się o eksperyment z wykreowaniem swojej odmiany elfów. Ze względu na niedużą skalę projektu nie dane było mi opisać całej historii gatunku, lecz starałam się stworzyć swego rodzaju prototyp będący być może bazą dla czegoś większego w przyszłości. Zainspirowana w dużej mierze Dungeons & Dragons, zaprojektowałam postaci elfów o turkusowej skórze, będących wyznawcami bogini utożsamianej z Księżycem. Lud ten żył w magicznym, lesie, którego roślinność mieniła się kolorami fioletu i błękitu. Architektura, którą zaprojektowałam dla tych terenów inspirowana była w dużym stopniu buddyjską architekturą sakralną. Charakterystycznym elementem są wieże z pagodami, zdobione motywem księżyca, który był symbolem religijnym mojej rasy. Mój projekt jest jak na razie tworem o niedużej skali, jednak nie ukrywam, że możliwość stworzenia swojej interpretacji postaci tak niezwykłych, istniejących od wieków w kulturze naszego świata, była naprawdę ekscytującą przygodą. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;Nr 4527
dc.title Wizerunek postaci elfów w podaniach, literaturze i grach komputerowych. pl_PL
dc.title.alternative Realizacja gry typu tpp z wykorzystaniem silnika Unity 3d. pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto