dc.contributor.author |
Ligór, Michał |
|
dc.date.accessioned |
2021-08-09T08:12:11Z |
|
dc.date.available |
2021-08-09T08:12:11Z |
|
dc.date.issued |
2021-08-09 |
|
dc.identifier.issn |
2018/LIC/WIZ/4 |
|
dc.identifier.uri |
https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/456 |
|
dc.description.abstract |
W niniejszej pracy pt. Międzynarodowe Biennale Plakatu w Polsce przeanalizowano początki tego wydarzenia oraz zbadano wpływ Biennale na rozwój sztuki plakatu w Polsce. W pierwszym rozdziale opisano strukturę organizacyjną konkursu, identyfikację wizualną oraz siedzibę. Przybliżono także założenia przyświecające organizatorom oraz przedstawiono inicjatorów tego przedsięwzięcia. W drugim rozdziale skupiono się na początkach Biennale. Opisano okoliczności polityczne towarzyszące początkom konkursu oraz jego wpływ na świat sztuki. Trzeci rozdział w całości poświęcono najważniejszym polskim laureatom. Pokrótce przedstawiono ich sylwetki oraz opisano nagrodzone plakaty. W zakończeniu dowiedzono, że inicjatywa Międzynarodowego Biennele Plakatu miała istotny wpływ na dalszy rozwój sztuki plakatu w Polsce. |
pl_PL |
dc.language.iso |
other |
pl_PL |
dc.relation.ispartofseries |
;Nr 4522 |
|
dc.subject |
plakat |
pl_PL |
dc.subject |
Międzynarodowe Biennale Plakatu |
pl_PL |
dc.subject |
konkus |
pl_PL |
dc.subject |
Biennale |
pl_PL |
dc.title |
Międzynarodowe Biennale Plakatu w Polsce |
pl_PL |
dc.title.alternative |
Seria plakatów – muzyka elektroniczna |
pl_PL |
dc.type |
Thesis |
pl_PL |