Repozytorium PJATK

Ziemia i jej przyszłość w grach wideo Omówienie zagadnienia na wybranych przykładach

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Warcaba, Agnieszka
dc.date.accessioned 2021-08-09T07:22:50Z
dc.date.available 2021-08-09T07:22:50Z
dc.date.issued 2021-08-09
dc.identifier.issn 2018/M/WIZ/18
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/450
dc.description.abstract Motywy science – fiction i fantastyki postapokaliptycznej pojawiają się obecnie w wielu grach wideo. Różnią się pomysłem na wykreowany świat, bohatera i historię, którą gracz poznaje. W swojej pracy przedstawiam najciekawsze motywy kreowane przez studia. Oprócz przykładów zaczerpniętych z gier komputerowych, prezentuję także świat z filmów Blade Runner – z robotami, które wyglądają zupełnie jak ludzie i walczą o swoje prawa. Wykorzystuję także motyw wojny atomowej i sztucznej inteligencji lub programu w serialu The 100 oraz obraz społeczeństwa ukrytego w moskiewskim metrze w książce Metro 2033. Motywy te stały się popularne w przeciągu ostatnich lat. Duże studia produkujące gry wiedzą, że gracze chętnie wczuwają się w rolę bohatera ratującego świat oraz ludzkość przed całkowitym wyginięciem. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;Nr 4801
dc.subject science – fiction pl_PL
dc.subject postapokalipsa pl_PL
dc.subject gry wideo pl_PL
dc.title Ziemia i jej przyszłość w grach wideo Omówienie zagadnienia na wybranych przykładach pl_PL
dc.title.alternative Triopus pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto