Repozytorium PJATK

Przeglądaj Kansei - User Interface Design Conference według tytułu

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Przeglądaj Kansei - User Interface Design Conference według tytułu

Sortuj według: Kolejność: Wyniki:

  • Wichrowski, Marcin (Wydawnictwo PJWSTK, 2008)
    Celem tego artykułu jest zaprezentowanie podstawowych zasad, jakie muszą być spełnione przy konstruowaniu dostępnych interfejsów użytkownika w programie Adobe Flash. Poza omówieniem technik projektowych wspomagających ...
  • Guz, Paweł (2006)
    Grupa Kompetencyjna Software Usability Group (SUG) powstała w 2004 roku w celu wdrożenia w IMPAQ procesów zapewniających wysoką użyteczność tworzonego oprogramowania. Średnioterminowym celem było także oferowanie ...
  • Kłyszejko, Zuzanna; Wieczorek, Anna; Sarzyńska, Justyna; Soluch, Tomasz; Chmiel, Karolina; Szóstek, Agnieszka (Wydawnictwo PJWSTK, 2011)
    Since the last decade Internet has become a rapidly growing source of professional and scientific information. This trend necessitates defining new standards for presenting sophisticated texts to facilitate their efficient ...
  • Schütte, Simon (Wydawnictwo PJWSTK, 2007)
    Kansei Engineering is a method dealing with the design of affective values into prod- uct solutions. Many other methods are existing in this area but Kansei Engineering has proven to be one of the most powerful tools. In ...
  • Andrzejewski, Jerzy (Wydawnictwo PJWSTK, 2008)
    Stworzenie dobrego konceptu naprawdę innowacyjnej usługi nie jest proste, w szczególności w przypadku usług zaawansowanych technologicznie, gdy w grę wchodzi wykorzystanie technologii jeszcze nie stosowanych lub dopiero ...
  • Urbański, Krzysztof; Błaszczyk, Szymon (Wydawnictwo PJWSTK, 2007)
    Większość stron internetowych (publikacji, serwisów narzędziowych jak i aplikacji in- tranetowych) jest tworzona jako „projekty zerobudżetowe”. Projekty te nie dysponują faktycznym budżetem, który może zostać zagospodarowany ...
  • Winkler, Teodor; Michalak, Dariusz; Jaszczyk, Łukasz; Rozmus, Małgorzata (Wydawnictwo PJWSTK, 2010)
    Experience in use of Augmented Reality on example of mining machine life is presented in the paper. Creation of resources from designing and manufacturing knowledge at the stage of mining machines designing process ...
  • Żatuchin, Dimitrij (Wydawnictwo PJWSTK, 2009)
    Jest połowa roku 2009. Niestety nie oznacza to, że jakość stron typu eCommerce poprawia się. Znane są różne metodologie, techniki oraz instrumenty badań, które niestety wciąż są rzadko używane w polskim Internecie. Wraz z ...
  • Marasek, Krzysztof (2006)
    Komunikacja głosowa z komputerem już od wielu lat jest marzeniem zarówno inżynierów użyteczności jak i zwykłych użytkowników komputerów. Wydawać by się mogło, że stworzenie głosowego interfejsu do komputera nie powinno ...
  • Popiołek, Joanna; Ogierman, Michał (Wydawnictwo PJWSTK, 2009)
    O użyteczności interfejsów użytkownika zaczęto mówić w kontekście rozwoju internetu jako źródła wiedzy, rozrywki itp. Wzrost popularności internetu spowodował, że o użyteczności stron internetowych wiemy i mówimy coraz ...
  • Brocki, Łukasz; Koržinek, Danijel; Marasek, Krzysztof (Wydawnictwo PJWSTK, 2009)
    This paper discusses the main aspects of the user-center design for developing a voice portal and the impact it had while creating such a system in the Warsaw city transportation call center. The system was shown to be ...
  • Serwatowski, W ladysław (Wydawnictwo PJWSTK, 2007)
  • Żatuchin, Dimitrij (Wydawnictwo PJWSTK, 2011)
    Optymalizacja struktury serwisów internetowych jest aktualnym naukowym i praktycznym problemem. Architektura informacji wykorzystuje strukturę jako podstawę w procesie konstruowania projektu stron internetowych. ...
  • Toho, MITSUHIKO (2006)
    Today Japanese origin word kansei is widely accepted in the world as a technical term in engineering, industrial design or other field. The reason is clear. It is difficult to find any appropriate term by which kansei could ...
  • Cockton, Gilbert (Wydawnictwo PJWSTK, 2009)
    The ‘Third Wave’ of Human-Computer Interaction research extends beyond cognition and usage contexts to many aspects of user experience, including emotions, feelings, values and motivating worth. Design representations need ...
  • Śliwiński, Radosław (Wydawnictwo PJWSTK, 2010)
    W artykule zostanie zaprezentowana praktyka, możliwości oraz zastosowania wirtualnej rzeczywistości jako elementu gier typu advergames.
  • Michalski, Rafał; Grobelny, Jerzy; Jach, Katarzyna (Wydawnictwo PJWSTK, 2007)
    Pojęcie przetwarzania przeduwagowego zostało wprowadzone w pracy Treisman (1982). Koncepcja preatentywizmu zakłada, że informacja wzrokowa jest odbierana w dwóch fa- zach. Pierwsza, realizowana niejako automatycznie i ...
  • Ludwiszewski, Bohdan; Redlarski, Krzysztof (Wydawnictwo PJWSTK, 2008)
    Projektowanie zgodne z podejściem Kansei zalicza się do metod projektowania nazywanych „Projektowaniem emocjonalnym”. Projektowanie takie wykorzystuje wiedzę na temat uczuć i wrażeń, jakie wywKoływane są przez produkt i ...
  • Wstęp 
    Krzysztof Marasek; Marcin Sikorski; Agnieszka Szóstek (Wydawnictwo PJWSTK, 2011)
    Oto już szósta edycja tomu artykułów dotyczących interakcji człowiek-komputer (Human-Computer Interaction – HCI). Stanowi to dla nas okazję, aby spojrzeć na aktualne prace badawcze w tej dyscyplinie naukowej.
  • Wstęp 
    Marasek, Krzysztof; Sikorski, Marcin (Wydawnictwo PJWSTK, 2010)
    Już piąty raz oddajemy w ręce Czytelników tom artykułów zawiązanych z interakcją człowiek-komputer (Human-Computer Interaction – HCI). Ta okazja skłania nas nie tylko do podsumowania poprzednich edycji wydawnictwa Kansei, ...

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto