Streszczenie:
Celem niniejszej pracy magisterskiej było opisanie historii rozwoju web designu oraz roli stron internetowych w kampaniach reklamowych. Pierwszy rozdział pracy pokazuje w jaki sposób rozwój konkretnych technologii wpłynął na kształt i znaczenie stron internetowych w codziennym życiu. Porusza kwestię zmiany postrzegania użytkownika, dając mu rangę potencjalnego klienta poprzez rozpowszechnienie terminów doświadczenie użytkownika, użyteczność oraz dostępność.
Kolejny rozdział zawiera informację na temat rozwoju wizualnego stron internetowych, zaczynając od wczesnych lat '90. Kolejno przedstawiane są najważniejsze kierunki projektowania, który ewoluowały wraz ze wzrostem doświadczenia użytkowników w korzystaniu z nowych technologii.
Druga cześć pracy poświęcona jest roli stron internetowych w obecnych kampaniach reklamowych. Wytłumaczone zostało w jaki sposób serwisy WWW stały się integralną częścią współczesnych zabiegów marketingowych.
Pracę zamykają prognozy dotyczące rozwoju stron internetowych na kolejne lata. Przedstawione są one przez wysoko postawione osoby w marketingowym świecie, które swoje spekulacje opierają na wieloletnim doświadczeniu w branży.