Repozytorium PJATK

Cube 2.0 – sztuka audiowizualna wczoraj i dziś.

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Ostojski, Filip
dc.date.accessioned 2021-08-06T11:38:43Z
dc.date.available 2021-08-06T11:38:43Z
dc.date.issued 2021-08-06
dc.identifier.issn 2018/M/WIZ/4
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/436
dc.description.abstract W swojej pracy teoretycznej opisuję historię wizualizacji audio-video, zaczynając od samych początków kina. Przechodząc po kolei przez różne etapy rozwoju eksperymentalnej sztuki filmowej opisuję również swoje inspiracje w tej dziedzinie, od klasycznych przedstawicieli tego gatunku do czasów współczesnych. Na wielu przykładach pokazuję, jak zmieniała się ta gałąź sztuki i jak doszło do tego, że w obecnych jest ona tak rozwinięta i rozpowszechniona. W pracy opisuję również program komputerowy - TouchDesigner, z którego korzystałem tworząc swój projekt. Opowiadam moją przygodę z programem oraz opisuję wydarzenia, przy których mogłem go wykorzystać. W dalszej części piszę o historii i początkach 3d mappingu, a następnie opisuję wydarzenie New Media Night 2018, które sam mogłem przygotowywać i zaprezentować na nim pierwszą część dyplomu. Ostania część poświęcona jest opisowi dyplomowego projektu praktycznego, czyli interaktywnej instalacji multimedialnej Cube 2.0. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;Nr 4666
dc.subject sztuka audio-video pl_PL
dc.subject TouchDesigner pl_PL
dc.subject 3D mapping pl_PL
dc.subject wizualizacje pl_PL
dc.title Cube 2.0 – sztuka audiowizualna wczoraj i dziś. pl_PL
dc.title.alternative Cube 2.0 pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto