Streszczenie:
W swojej pracy teoretycznej opisuję historię wizualizacji audio-video, zaczynając
od samych początków kina. Przechodząc po kolei przez różne etapy rozwoju
eksperymentalnej sztuki filmowej opisuję również swoje inspiracje w tej dziedzinie,
od klasycznych przedstawicieli tego gatunku do czasów współczesnych. Na wielu
przykładach pokazuję, jak zmieniała się ta gałąź sztuki i jak doszło do tego, że w
obecnych jest ona tak rozwinięta i rozpowszechniona. W pracy opisuję również
program komputerowy - TouchDesigner, z którego korzystałem tworząc swój
projekt. Opowiadam moją przygodę z programem oraz opisuję wydarzenia, przy
których mogłem go wykorzystać. W dalszej części piszę o historii i początkach 3d
mappingu, a następnie opisuję wydarzenie New Media Night 2018, które sam
mogłem przygotowywać i zaprezentować na nim pierwszą część dyplomu. Ostania
część poświęcona jest opisowi dyplomowego projektu praktycznego, czyli
interaktywnej instalacji multimedialnej Cube 2.0.