Repozytorium PJATK

Mural w reklamie

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Szewczyk, Cezary
dc.date.accessioned 2021-08-06T11:32:35Z
dc.date.available 2021-08-06T11:32:35Z
dc.date.issued 2021-08-06
dc.identifier.issn 2018/M/WIZ/3
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/435
dc.description.abstract Praca pt. „Mural w reklamie” opowiada o ręcznie malowanych reklamach. Można się z niej dowiedzieć czy jest mural, jakie są jego korzenie, w jaki sposób stał się formą reklamy. Moja praca skupia się głównie wokół realizacji powstających w Polsce na przestrzeni wielu lat. Uwzględnia okres PRL, oraz rozwój murali po upadku komunizmu. Przedstawione są największe agencje obecnie funkcjonujące na Polskim rynku, oraz przykłady najciekawszych realizacji w ramach kampanii reklamowych jak i społecznych. Przytoczone są również przykłady wpadek wizerunkowych i konfliktów pomiędzy sztuką komercyjną a sztuką niezależną, jako przestroga na przyszłość. W pracy uwzględnione są również najbardziej zasłużone agencje zajmujące się ręcznie malowanymi reklamami po za granicami naszego kraju. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;Nr 4532
dc.subject Mural pl_PL
dc.subject reklama pl_PL
dc.subject malowanie pl_PL
dc.subject agencja pl_PL
dc.title Mural w reklamie pl_PL
dc.title.alternative „Kontury – wizualizacja projektów graffiti” pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto