Repozytorium PJATK

Design opakowania a sprzedaż produktu, na przykładzie produktów spożywczych

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Białek, Mateusz
dc.date.accessioned 2021-08-06T10:58:10Z
dc.date.available 2021-08-06T10:58:10Z
dc.date.issued 2021-08-06
dc.identifier.issn 2018/M/WIZ/1
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/433
dc.description.abstract Podstawowym celem niniejszej pracy jest odpowiedź na pytanie o rolę poszczególnych elementów designu opakowania w kontekście jego oddziaływania na klienta oraz sprzedaży produktu. Opakowanie jest „cichym sprzedawcą” i swoim kształtem, kolorystyką, grafiką, typografią czy całościową architekturą informacji komunikuje cechy produktu określonej grupie odbiorców. Wymienione elementy opakowania służą realizacji określonych funkcji, które można podzielić na trzy rodzaje: funkcja informacyjna, ekspresywna, impresywna. W dzisiejszych czasach opakowanie produktu w dużej mierze decyduje o tym, czy produkt jest trafiony oraz czy osiąga status hitu sprzedaży. W związku z tym wszelkie kwestie związane z projektowaniem opakowań są obecnie poddawane wnikliwym badaniom i analizowane w najdrobniejszych szczegółach. Design opakowania ma ogromny wpływ na promocję i sprzedaż produktu, ponieważ steruje sposobem jego odbioru przez konsumentów. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;Nr 4516
dc.subject projektowanie opakowań pl_PL
dc.subject FMCG pl_PL
dc.subject design pl_PL
dc.subject sprzedaż pl_PL
dc.subject marketing pl_PL
dc.title Design opakowania a sprzedaż produktu, na przykładzie produktów spożywczych pl_PL
dc.title.alternative Projekty opakowań marki Bosman pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto