dc.contributor.author | Shurin, Mykola – Roman | |
dc.date.accessioned | 2021-08-06T09:04:45Z | |
dc.date.available | 2021-08-06T09:04:45Z | |
dc.date.issued | 2021-08-06 | |
dc.identifier.issn | 2018/LIC/ANI/37 | |
dc.identifier.uri | https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/419 | |
dc.description.abstract | W poszczególnych rozdziałach pracy została opisana historia efektów specjalnych, pierwsze użyte techniki i w jakich filmach one powstaly, krótka historia teledysków i ich analiza oraz rozdział o studiu przedprodukcyjnym, produkcyjnym oraz postprodukcyjnym. | pl_PL |
dc.language.iso | other | pl_PL |
dc.relation.ispartofseries | ;Nr 4837 | |
dc.subject | Efekty specjalne | pl_PL |
dc.subject | teledysk | pl_PL |
dc.subject | matte painting | pl_PL |
dc.subject | chroma key | pl_PL |
dc.subject | animacja poklatkowa | pl_PL |
dc.subject | slow motion | pl_PL |
dc.subject | rear projection | pl_PL |
dc.subject | front projection | pl_PL |
dc.subject | dolly zoom | pl_PL |
dc.subject | bullet time | pl_PL |
dc.subject | CGI | pl_PL |
dc.subject | GloriaFX | pl_PL |
dc.title | Efekty specjalne w teledyskach | pl_PL |
dc.title.alternative | „Czas” | pl_PL |
dc.type | Thesis | pl_PL |
Plik | Rozmiar | Format | Przeglądanie |
---|---|---|---|
Nie ma plików powiązanych z tą pozycją. |