Repozytorium PJATK

Fotografia w produkcji filmowej

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Hauck, Joel
dc.date.accessioned 2021-08-04T11:25:45Z
dc.date.available 2021-08-04T11:25:45Z
dc.date.issued 2021-08-04
dc.identifier.issn 2018/LIC/ANI/25
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/407
dc.description.abstract Kinematografia ma wiele wspólnego z fotografią. Jedyną znaczącą różnicą jest ruch w kadrze. Ciągle zmieniający się układ obrazu może w skuteczny sposób manipulować i zmieniać napięcie w scenie oraz kształtować emocje widza. W rezultacie powstaje ciąg obrazów ściśle ze sobą powiązanych aby opowiedzieć jakąś historię. Podobnie jak w fotografii dobór odpowiedniego sprzętu, wybór obiektywów oraz zaprojektowanie źródeł światła pełni dużą rolę podczas produkcji materiału oraz ma decydujący wpływ na finalny wygląd i charakter filmu. Poza aspektami technicznymi i sprzętowymi, najważniejszą składową są umiejętności i doświadczenie operatora filmowego. Jest on odpowiedzialny za zobrazowanie wizji reżysera. Komponując kadry, manipulując światłem i ruszając kamerą, operator tworzy oryginalne dzieło filmowe. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;Nr 4818
dc.subject Kinematografia pl_PL
dc.subject Produkcja filmowa pl_PL
dc.subject Fotografia pl_PL
dc.subject Operator filmowy pl_PL
dc.subject Kompozycja obrazu pl_PL
dc.subject Obiektywy pl_PL
dc.subject Plastyka obrazu pl_PL
dc.subject Projektowanie światła pl_PL
dc.subject Ruch kamerą pl_PL
dc.title Fotografia w produkcji filmowej pl_PL
dc.title.alternative Śpiew Ptaka pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto