dc.contributor.author | Hauck, Joel | |
dc.date.accessioned | 2021-08-04T11:25:45Z | |
dc.date.available | 2021-08-04T11:25:45Z | |
dc.date.issued | 2021-08-04 | |
dc.identifier.issn | 2018/LIC/ANI/25 | |
dc.identifier.uri | https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/407 | |
dc.description.abstract | Kinematografia ma wiele wspólnego z fotografią. Jedyną znaczącą różnicą jest ruch w kadrze. Ciągle zmieniający się układ obrazu może w skuteczny sposób manipulować i zmieniać napięcie w scenie oraz kształtować emocje widza. W rezultacie powstaje ciąg obrazów ściśle ze sobą powiązanych aby opowiedzieć jakąś historię. Podobnie jak w fotografii dobór odpowiedniego sprzętu, wybór obiektywów oraz zaprojektowanie źródeł światła pełni dużą rolę podczas produkcji materiału oraz ma decydujący wpływ na finalny wygląd i charakter filmu. Poza aspektami technicznymi i sprzętowymi, najważniejszą składową są umiejętności i doświadczenie operatora filmowego. Jest on odpowiedzialny za zobrazowanie wizji reżysera. Komponując kadry, manipulując światłem i ruszając kamerą, operator tworzy oryginalne dzieło filmowe. | pl_PL |
dc.language.iso | other | pl_PL |
dc.relation.ispartofseries | ;Nr 4818 | |
dc.subject | Kinematografia | pl_PL |
dc.subject | Produkcja filmowa | pl_PL |
dc.subject | Fotografia | pl_PL |
dc.subject | Operator filmowy | pl_PL |
dc.subject | Kompozycja obrazu | pl_PL |
dc.subject | Obiektywy | pl_PL |
dc.subject | Plastyka obrazu | pl_PL |
dc.subject | Projektowanie światła | pl_PL |
dc.subject | Ruch kamerą | pl_PL |
dc.title | Fotografia w produkcji filmowej | pl_PL |
dc.title.alternative | Śpiew Ptaka | pl_PL |
dc.type | Thesis | pl_PL |
Plik | Rozmiar | Format | Przeglądanie |
---|---|---|---|
Nie ma plików powiązanych z tą pozycją. |