Repozytorium PJATK

Wyznanie, komentarz, eksperyment gry osobiste jako nowa forma ekspresji

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Derwińska, Justyna
dc.date.accessioned 2021-08-04T10:53:41Z
dc.date.available 2021-08-04T10:53:41Z
dc.date.issued 2021-08-04
dc.identifier.issn 2018/LIC/ANI/22
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/404
dc.description.abstract Celem pracy pt. „Wyznanie, komentarz, eksperyment – gry osobiste jako nowa forma ekspresji” było zastanowienie się nad możliwościami narracyjnymi komputerowych gier osobistych. W tym celu przybliżyłam stan badań nad potencjałem narracyjnym w grach komputerowych w ogóle, przyjrzałam się realizacji wątków autobiograficznych w literaturze i filmie oraz zanalizowałam sześć gier: Elude, Loosing Control, dys4ia, Depression Quest¸ Freshman Year i The Day the Laughter Stopped. Jak wynika z moich dociekań gry osobiste są nową formą ekspresji, w specyficzny sposób opowiadającą o świecie, dla której ergodyczność jest kluczowym elementem budowania historii. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;Nr 4813
dc.subject Gry osobiste pl_PL
dc.subject gry komputerowe pl_PL
dc.subject ergodyczność pl_PL
dc.subject narracja pl_PL
dc.title Wyznanie, komentarz, eksperyment gry osobiste jako nowa forma ekspresji pl_PL
dc.title.alternative Narcyzm - Instalacja pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto