dc.contributor.author |
Charzyński, Paweł Maciej |
|
dc.date.accessioned |
2021-08-04T10:38:56Z |
|
dc.date.available |
2021-08-04T10:38:56Z |
|
dc.date.issued |
2021-08-04 |
|
dc.identifier.issn |
2018/LIC/ANI/21 |
|
dc.identifier.uri |
https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/403 |
|
dc.description.abstract |
W niniejszej pracy przedstawię podstawy budowy oka, jak oraz dzięki czemu
człowiek widzi kolory. Poruszę również temat symboliki barwnej w różnych kulturach i
częściach świata. Pod uwagę wezmę jak rozwój technologiczny wpłynął na kinematografię, w
szczególności skupiając się na barwach wykorzystywanych w filmie. Przejdę następnie do
tematu serialu Vince Gilligan’a pod tytułem „Breaking Bad”, oraz poddam go analizie
kolorystycznej. |
pl_PL |
dc.language.iso |
other |
pl_PL |
dc.relation.ispartofseries |
;Nr 4812 |
|
dc.subject |
Kolor |
pl_PL |
dc.subject |
Percepcja |
pl_PL |
dc.subject |
Symbolika |
pl_PL |
dc.subject |
Kinematografia |
pl_PL |
dc.subject |
Breaking Bad |
pl_PL |
dc.title |
Postrzeganie oraz symbolika koloru, historia koloru w kinematografii i analiza palety barwnej serialu „Breaking Bad” |
pl_PL |
dc.title.alternative |
„Materia” |
pl_PL |
dc.type |
Thesis |
pl_PL |