dc.contributor.author | Janiw, Mikołaj | |
dc.date.accessioned | 2021-08-04T07:56:09Z | |
dc.date.available | 2021-08-04T07:56:09Z | |
dc.date.issued | 2021-08-04 | |
dc.identifier.issn | 2018/LIC/ANI/13 | |
dc.identifier.uri | https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/395 | |
dc.description.abstract | Pełny metraż według CNC powinien trwać mniej więcej 59 min. Przez dziesięciolecia twórcy, krok po kroku, torowali drogę dzięki której dokonała się „rewolucja” filmów i zmiana statusu autorów pracujących przy filmach animowanych. Długa droga od zapaleńców tworzących swe filmy na własny koszt przy pomocy rodziny i bliskich przyjaciół do prawdziwego przemysłu filmowego wspieranego i finansowanego przez państwo. Poczynając od Le Roman de Renart Władysława i Ireny Starewiczów z 1937 roku, pierwszego pełnego-metrażu animowanego francuskiego, przez Jeannot l’Intrépide Jean Image’a z 1950, zbliżającego się do konwencji Disneya, do arcydzieła Le Roi et l’Oiseau Paul Grimaulta z 1980. | pl_PL |
dc.language.iso | other | pl_PL |
dc.relation.ispartofseries | ;Nr 4683 | |
dc.subject | Pełny metraż | pl_PL |
dc.subject | Animacja francuska | pl_PL |
dc.subject | Centre National du Cinéma et de l’Image Animée (CNC) | pl_PL |
dc.subject | Film lalkowy | pl_PL |
dc.subject | Celuloid | pl_PL |
dc.subject | En phases | pl_PL |
dc.subject | Delokalizacja | pl_PL |
dc.title | Historia francuskich animacji pełnometrażowych na wybranych przykładach | pl_PL |
dc.title.alternative | Masa | pl_PL |
dc.type | Thesis | pl_PL |
Plik | Rozmiar | Format | Przeglądanie |
---|---|---|---|
Nie ma plików powiązanych z tą pozycją. |