Repozytorium PJATK

An analysis of 3D graphics technology in action video games

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Taraban, Kateryna
dc.date.accessioned 2021-08-04T07:40:46Z
dc.date.available 2021-08-04T07:40:46Z
dc.date.issued 2021-08-04
dc.identifier.issn 2018/LIC/ANI/11
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/393
dc.description.abstract Grafika 3D to dziedzina grafiki komputerowej, poświęcona metodom tworzenia obrazów lub filmów wideo poprzez modelowanie trójwymiarowych obiektów w przestrzeni trójwymiarowej. Wszystkie trójwymiarowe obiekty opisane są układem trzech linii: x, y, z. Grafika trójwymiarowa (3D) obecnie służy do tworzenia obrazów i wideo w różnych dziedzinach, takich jak nauka, automatyzacja prac projektowych i wizualizacji architektonicznych, w nowoczesnych systemach obrazowania medycznego. Ponadto, jest ona powszechnie stosowana w wielu nowoczesnych grach komputerowych oraz staje się integralną częścią filmu, telewizji i produktów drukowanych. W tym badaniu zamierzam przestudiować grafikę 3D w grach komputerowych. Wyjaśnię ewolucję grafiki trójwymiarowej jak rozwijała się z upływem czasu dzięki nowym technologiom. Chcę również pokazać i opisać techniki tworzenia grafiki 3D, jak zmieniały się i rozwijały się na przestrzeni lat. Moim zadaniem jest udowodnić, że w tworzeniu grafiki 3D nastąpił szereg zmian i te zmiany ułatwiły tworzenie grafiki 3D. Opiszę kilka metod, które mają zarówno pozytywne, jak i negatywne strony; i jak różnią się one od siebie i o drodze ich rozwoju do tej pory. Ponadto, badam wartości w grach komputerowych i to, co gracze cenią sobie w grach 3D. pl_PL
dc.language.iso en pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;Nr 4621
dc.subject 3D graphics pl_PL
dc.subject action games pl_PL
dc.subject history pl_PL
dc.subject technology pl_PL
dc.subject grafika 3D pl_PL
dc.subject typ gier action pl_PL
dc.subject historia pl_PL
dc.subject technologie pl_PL
dc.title An analysis of 3D graphics technology in action video games pl_PL
dc.title.alternative 3D game creation process with Unity pl_PL
dc.title.alternative Analiza technolgii grafiki 3D w grach pl_PL
dc.title.alternative Proces tworzenia 3D gry z Unity pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto