dc.contributor.author |
Skafiriak, Jakub |
|
dc.date.accessioned |
2021-08-02T13:43:32Z |
|
dc.date.available |
2021-08-02T13:43:32Z |
|
dc.date.issued |
2021-08-02 |
|
dc.identifier.issn |
2018/M/ANI/18 |
|
dc.identifier.uri |
https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/378 |
|
dc.description.abstract |
Praca pod tytułem Marketing internetowy z wyróżniemem marketingu wiruso- wego na przykładach kampanii reklamowych skupia się na konkretnych przykładach pokazując wady i zalety tych konkretnych rodzajów marketingu. Przytaczając na samym początku rózne definicjie tego czym jest marketing i internet jak i zwracając zarówno uwagę na historie autor definiuje nową dziedzine marketingu jakim jest właśnie marketing internetowy. Wyszczególnia również marketing wirusowy, który w dobie internetu rozwija się w znaczącym tempie. Przytaczając konkretne przykłady kampanii zarówno jak i dla marketingu internetowego jak i wirusowego autor przed- stawia założenia, wady i zalety obu dziedziń marketingu. |
pl_PL |
dc.language.iso |
other |
pl_PL |
dc.relation.ispartofseries |
;Nr 4795 |
|
dc.subject |
MARKETING |
pl_PL |
dc.subject |
INTERNET |
pl_PL |
dc.subject |
WIRUSOWY |
pl_PL |
dc.title |
Marketing internetowy z wyróżnieniem marketingu wirusowego na przykładach kampanii reklamowych |
pl_PL |
dc.title.alternative |
Animacja - Legendy warszawskie |
pl_PL |
dc.type |
Thesis |
pl_PL |