Repozytorium PJATK

Marketing internetowy z wyróżnieniem marketingu wirusowego na przykładach kampanii reklamowych

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Skafiriak, Jakub
dc.date.accessioned 2021-08-02T13:43:32Z
dc.date.available 2021-08-02T13:43:32Z
dc.date.issued 2021-08-02
dc.identifier.issn 2018/M/ANI/18
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/378
dc.description.abstract Praca pod tytułem Marketing internetowy z wyróżniemem marketingu wiruso- wego na przykładach kampanii reklamowych skupia się na konkretnych przykładach pokazując wady i zalety tych konkretnych rodzajów marketingu. Przytaczając na samym początku rózne definicjie tego czym jest marketing i internet jak i zwracając zarówno uwagę na historie autor definiuje nową dziedzine marketingu jakim jest właśnie marketing internetowy. Wyszczególnia również marketing wirusowy, który w dobie internetu rozwija się w znaczącym tempie. Przytaczając konkretne przykłady kampanii zarówno jak i dla marketingu internetowego jak i wirusowego autor przed- stawia założenia, wady i zalety obu dziedziń marketingu. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;Nr 4795
dc.subject MARKETING pl_PL
dc.subject INTERNET pl_PL
dc.subject WIRUSOWY pl_PL
dc.title Marketing internetowy z wyróżnieniem marketingu wirusowego na przykładach kampanii reklamowych pl_PL
dc.title.alternative Animacja - Legendy warszawskie pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto