Repozytorium PJATK

Przeglądaj Wydział Zamiejscowy w Bytomiu (Informatyka) / Branch Faculty of Information Technology in Bytom według daty wydania

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Przeglądaj Wydział Zamiejscowy w Bytomiu (Informatyka) / Branch Faculty of Information Technology in Bytom według daty wydania

Sortuj według: Kolejność: Wyniki:

  • Bryła, Adam; Pazdur, Wojciech; Wadas, Katarzyna (Wydawnictwo PJWSTK, 2010)
    3ds Max to program do tworzenia szeroko rozumianej grafiki 3D. Jest on obecnie jednym z najpopularniejszych pakietów wspomagających pracę nad grafiką trójwymiarową. Wykorzystuje się go na szeroką skalę w produkcji filmowej, ...
  • Gruca, Aleksandra (Wydawnictwo PJWSTK, 2010)
    Każdego roku w Internecie pojawia się ponad 100 nowych baz danych, które zawierają dane pochodzące z biologicznych i medycznych eksperymentów. Niniejsza książka ma za zadanie przedstawić czytelnikom najważniejsze z tych ...
  • Polański, Andrzej (Wydawnictwo PJWSTK, 2010)
    Niniejsza książka ma na celu zwięzłe omówienie najważniejszych zagadnień należących do bioinformatyki, nowej interdyscyplinarnej dziedziny wiedzy obejmującej zarówno elementy dziedzin należących do nauk ścisłych i technicznych, ...
  • Jurgaś, Piotr (Wydawnictwo PJWSTK, 2010)
    Postęp nauk ścisłych i techniki w dzisiejszych czasach jest tak szybki, że trudno już nadążyć nawet za osiągnięciami konkretnej gałęzi wiedzy. Z tego powodu należy uznać, że czasy geniuszy pokroju Leonarda da Vinci już ...
  • Widłak, Wiesława (Wydawnictwo PJWSTK, 2010)
    Książka zawiera absolutnie podstawowe informacje o budowie i funkcjonowaniu organizmów na poziomie molekularnym - informacje niezbędne do zrozumienia tego jak komórka żyje, rozmnaża się, naprawia bądź umiera. Opisano budowę ...
  • Bilczyński, Kamil; Pazdur, Wojciech (Wydawnictwo PJWSTK, 2011)
    Maya jest to wydawany przez firmę Autodesk program do tworzenia szeroko rozumianej grafiki 3D. Obok 3ds Max jest obecnie jednym z najpopularniejszych pakietów wspomagających prace nad grafiką trójwymiarową. Wykorzystuje ...
  • Gwiazdowski, Piotr (Wydawnictwo PJWSTK, 2011)
    Niniejsza książka stanowi wprowadzenie w świat niskopoziomowej grafiki trójwymiarowej. Skierowana jest do studentów informatyki zainteresowanych programowaniem nowoczesnych gier komputerowych. Zastosowanym API graficznym ...
  • Borczyk, Wojciech; Kujawski, Jacek; Marzec, Krzysztof (Wydawnictwo PJWSTK, 2011)
    Książka omawia najważniejsze zagadnienia z zakresu projektowania i programowania wieloplatformowych silników gier wideo. Czytelnik dowie się o zastosowaniach tego typu silników i założeniach które leżą u ich podstaw. Książka ...
  • Hacura, Łukasz; Borczyk, Wojciech (Wydawnictwo PJWSTK, 2011)
    Książka omawia najważniejsze zagadnienia projektowania i tworzenia kodu gier video. Układ materiału książki kolejno wprowadza w coraz bardziej szczegółowe elementy, na jakie składa się programowanie gier. Nacisk w omawianiu ...
  • Dobosz, Krzysztof (Wydawnictwo PJWSTK, 2012)
    Książka poświęcona jest wprowadzeniu do tematyki eksploracji sieci Internet. Zapoznaje ona Czytelnika z różnymi aspektami dostępu do zasobów Internetu, zwracając uwagę na istotna role przeglądarek internetowych i ...
  • Dobosz, Krzysztof (Wydawnictwo PJWSTK, 2012)
    Książka poświęcona jest wprowadzeniu do wybranych zagadnień związanych z handlem prowadzonym przy użyciu środków elektronicznych. Oprócz ogólnej charakterystyki biznesu elektronicznego, uwagę zwrócono w niej przede ...
  • Bilczyński, Kamil; Pazdur, Wojciech; Pomorski, Przemysław; Zieliński, Jarosław (Wydawnictwo PJWSTK, 2012)
    Z grafiką interaktywną (real-time) w ostatnich latach mamy do czynienia niemal wszędzie – od gier na telefony komórkowe, komputery osobiste i konsole, przez wizualizacje naukowe i reklamowe w kioskach prezentacyjnych lub ...

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto