dc.contributor.author | Bąk, Magdalena | |
dc.date.accessioned | 2021-08-02T12:40:54Z | |
dc.date.available | 2021-08-02T12:40:54Z | |
dc.date.issued | 2021-08-02 | |
dc.identifier.issn | 2018/M/ANI/4 | |
dc.identifier.uri | https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/364 | |
dc.description.abstract | Głównym celem pracy jest analiza w jaki sposób animator może wykorzystać aktorskie techniki w pracy nad kreacją rysunkowej postaci. w pierwszym rozdziale przedstawiono ogólne charakterystyki technik aktorskich oraz podstawowe procesy tworzenia animacji. Dalsza część jest poświęcona analizie efektywnych metod „ożywiania” rysunkowej postaci, między innymi, poprzez obserwację ludzkiej postaci. | pl_PL |
dc.language.iso | other | pl_PL |
dc.relation.ispartofseries | ;Nr 4664 | |
dc.subject | AKTOR | pl_PL |
dc.subject | GRA AKTORSKA | pl_PL |
dc.subject | ANIMATOR | pl_PL |
dc.subject | ANIMACJA | pl_PL |
dc.title | Animator jako aktor | pl_PL |
dc.title.alternative | Podróż Animacja rysunkowa 2D | pl_PL |
dc.type | Thesis | pl_PL |
Plik | Rozmiar | Format | Przeglądanie |
---|---|---|---|
Nie ma plików powiązanych z tą pozycją. |