Repozytorium PJATK

Grafika realistyczna a stylizowana w grach komputerowych

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Dyśko, Jan
dc.date.accessioned 2021-08-02T10:03:28Z
dc.date.available 2021-08-02T10:03:28Z
dc.date.issued 2021-08-02
dc.identifier.issn 2020/LIC/WIZ/40
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/350
dc.description.abstract W pracy rozważam relacj ę pomiędzy grafik ą stylizowan ą a realistyczną w odniesieniu d o gier wideo. Przepr owadz a m wnikliwą analizę n a podstawie zebranych źródeł (w postaci ogranych tytułów i recenzji użytkowników aby o biektywnie oceni ć któr y styl jest bardziej przyjazny środowi sku wirtualnej rozr ywki . Oraz jakie są przyczyny rosnącej popularno ści grafik i stylizowanej w ciągu ostatnich lat. Pozwoli nam to lepiej zrozumie ć kierun e k rozwoju współczesn ych gier i panujący ch w nim tre ndów. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;Nr 5721
dc.subject Grafika komputerowa pl_PL
dc.subject Gry wideo pl_PL
dc.subject Cyfryzacja pl_PL
dc.subject Technologia pl_PL
dc.title Grafika realistyczna a stylizowana w grach komputerowych pl_PL
dc.title.alternative Interaktywna stylizowana postać trójwymiarowa w środowisku VR pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto