dc.contributor.author |
Boraczewska, Agnieszka |
|
dc.date.accessioned |
2021-08-02T10:03:20Z |
|
dc.date.available |
2021-08-02T10:03:20Z |
|
dc.date.issued |
2021-08-02 |
|
dc.identifier.issn |
2020/LIC/WIZ/37 |
|
dc.identifier.uri |
https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/347 |
|
dc.description.abstract |
Niniejsza praca jest próbą pokazania genezy plakatu społecznego w Polsce oraz jego przemian na przestrzeni ostatnich stu lat. Przedstawiono i opisano w niej dzieła polskich projektantów następujących po sobie dekad, począwszy od dwudziestolecia międzywojennego po czasy współczesne. Również przeanalizowano je pod względem stylistycznym i artystycznym. Autorka starała się pokazać problemy społeczne, które przyczyniły się do powstania poszczególnych dzieł. |
pl_PL |
dc.language.iso |
other |
pl_PL |
dc.relation.ispartofseries |
;Nr 5717 |
|
dc.subject |
plakat społeczny |
pl_PL |
dc.subject |
historia |
pl_PL |
dc.subject |
Polska |
pl_PL |
dc.subject |
współczesność |
pl_PL |
dc.subject |
dwudziestolecie |
pl_PL |
dc.title |
Rozwój polskiego plakatu społecznego od okresu międzywojennego do współczesności |
pl_PL |
dc.title.alternative |
Nie tylko owoce - kampania społeczna dotycząca prewencji raka piersi |
pl_PL |
dc.type |
Thesis |
pl_PL |