Repozytorium PJATK

Rozwój polskiego plakatu społecznego od okresu międzywojennego do współczesności

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Boraczewska, Agnieszka
dc.date.accessioned 2021-08-02T10:03:20Z
dc.date.available 2021-08-02T10:03:20Z
dc.date.issued 2021-08-02
dc.identifier.issn 2020/LIC/WIZ/37
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/347
dc.description.abstract Niniejsza praca jest próbą pokazania genezy plakatu społecznego w Polsce oraz jego przemian na przestrzeni ostatnich stu lat. Przedstawiono i opisano w niej dzieła polskich projektantów następujących po sobie dekad, począwszy od dwudziestolecia międzywojennego po czasy współczesne. Również przeanalizowano je pod względem stylistycznym i artystycznym. Autorka starała się pokazać problemy społeczne, które przyczyniły się do powstania poszczególnych dzieł. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;Nr 5717
dc.subject plakat społeczny pl_PL
dc.subject historia pl_PL
dc.subject Polska pl_PL
dc.subject współczesność pl_PL
dc.subject dwudziestolecie pl_PL
dc.title Rozwój polskiego plakatu społecznego od okresu międzywojennego do współczesności pl_PL
dc.title.alternative Nie tylko owoce - kampania społeczna dotycząca prewencji raka piersi pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto