Streszczenie:
Niniejsza praca analizuje sposoby wizualnej reprzentacji Holokaustu oraz reakcje na nie społeczeństwa. Praca jest podzielona na pięć rozdziałów, każdy z nich poświęcony został konkretnej dyskusji wokół metod konfrontacji z traumatyczym doświadczeniem przeszłości.
Pierwszy rozdział jest dedykowany tematowi sztuki, estetyki i przyjemności w doznawaniu obecności okrucieństw Holokaustu. Drugi rozdział bada naśladowanie jako jedno z narzędzi przetwarzania pamięci przez następne pokolenia, która zamieniła się w postpamięć. Trzeci rozdział zagłębia się w temat możliwych zasad wizualnej reprezentacji oraz podejścia do odzwierciedlenia historii w teraźniejszości.
W czwartym rozdziale nacisk zostaje położony na interakcję użytkowników Internetu z tematem Zagłady i formułowanie swojej opinii o niej w przestrzeni wirtualnej. Piąty rozdział zostaje z kolei poświęcony edukacji o Holokauście, która korzysta z metod i narzędzi wizualnej reprezentacji.