Repozytorium PJATK

Gry wideo jako synteza sztuk

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Kornaś, Aleksandra
dc.date.accessioned 2021-08-02T10:02:13Z
dc.date.available 2021-08-02T10:02:13Z
dc.date.issued 2021-08-02
dc.identifier.issn 2020/LIC/WIZ/68
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/328
dc.description.abstract W tej pracy analizuję gry wideo w kontekście sztuki i Gesamtkunstwerk. Przybliżam kontekst społeczny i historyczny, by wyjaśnić jak gry są obecnie odbierane w społeczeństwie i jakie mogą być tego przyczyny. Znajduję powiązania i różnice między grami wideo a innymi formami wypowiedzi artystycznej. Bazując na swoich spostrzeżeniach, dążę do udowodnienia wyjątkowości gier i ich potencjału związanego z syntezą sztuk. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;Nr 5878
dc.subject Gesamtkunstwerk pl_PL
dc.subject Gra wideo pl_PL
dc.subject Sztuka pl_PL
dc.title Gry wideo jako synteza sztuk pl_PL
dc.title.alternative Rzeźby postaci 3D w przestrzeni wirtualnej Yōkai pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto