dc.contributor.author |
Kornaś, Aleksandra |
|
dc.date.accessioned |
2021-08-02T10:02:13Z |
|
dc.date.available |
2021-08-02T10:02:13Z |
|
dc.date.issued |
2021-08-02 |
|
dc.identifier.issn |
2020/LIC/WIZ/68 |
|
dc.identifier.uri |
https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/328 |
|
dc.description.abstract |
W tej pracy analizuję gry wideo w kontekście sztuki i Gesamtkunstwerk. Przybliżam kontekst społeczny i historyczny, by wyjaśnić jak gry są obecnie odbierane w społeczeństwie i jakie mogą być tego przyczyny. Znajduję powiązania i różnice między grami wideo a innymi formami wypowiedzi artystycznej. Bazując na swoich spostrzeżeniach, dążę do udowodnienia wyjątkowości gier i ich potencjału związanego z syntezą sztuk. |
pl_PL |
dc.language.iso |
other |
pl_PL |
dc.relation.ispartofseries |
;Nr 5878 |
|
dc.subject |
Gesamtkunstwerk |
pl_PL |
dc.subject |
Gra wideo |
pl_PL |
dc.subject |
Sztuka |
pl_PL |
dc.title |
Gry wideo jako synteza sztuk |
pl_PL |
dc.title.alternative |
Rzeźby postaci 3D w przestrzeni wirtualnej Yōkai |
pl_PL |
dc.type |
Thesis |
pl_PL |