dc.contributor.author |
Żurowska, Maria |
|
dc.date.accessioned |
2021-08-02T10:01:16Z |
|
dc.date.available |
2021-08-02T10:01:16Z |
|
dc.date.issued |
2021-08-02 |
|
dc.identifier.issn |
2020/LIC/WIZ/65 |
|
dc.identifier.uri |
https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/320 |
|
dc.description.abstract |
Praca ta podejmuje temat charakterystycznych strategii narracyjnych w filmach Wesa Andersona. Treść opiera się na analizie filmów, jakie stworzył reżyser oraz na internetowych artykułach związanych z tematem. Opisuje dokładnie film pt. „Grand Budapest Hotel” i podejmuje przedstawione w nim problemy ludzkie. Analizuje również pojęcie mise en scène oraz wykorzystanie go przez Andersona w swoich produkcjach. Przedstawia także, jak użycie mise en scène może wpłynąć na odbiór relacji pomiędzy bohaterami oraz podświadomy odbiór filmu przez widza. |
pl_PL |
dc.language.iso |
other |
pl_PL |
dc.relation.ispartofseries |
;Nr 5757 |
|
dc.subject |
Wes Anderson |
pl_PL |
dc.subject |
mise en scène |
pl_PL |
dc.subject |
Grand Budapest Hotel |
pl_PL |
dc.subject |
kompozycja |
pl_PL |
dc.subject |
scenografia |
pl_PL |
dc.subject |
gra aktorska |
pl_PL |
dc.subject |
światło |
pl_PL |
dc.subject |
kolor |
pl_PL |
dc.title |
Studium strategii narracyjnych Wesa Andersona na podstawie filmu „Grand Budapest Hotel” i innych jego dzieł |
pl_PL |
dc.title.alternative |
Gra wideo jako część identyfikacji wizualnej cukierni „Szarlotta” |
pl_PL |
dc.title.alternative |
Study of narrative strategies / narrative techniques used by Wes Anderson based on “Grand Budapest Hotel” and his other movies |
pl_PL |
dc.type |
Thesis |
pl_PL |