Repozytorium PJATK

Studium strategii narracyjnych Wesa Andersona na podstawie filmu „Grand Budapest Hotel” i innych jego dzieł

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Żurowska, Maria
dc.date.accessioned 2021-08-02T10:01:16Z
dc.date.available 2021-08-02T10:01:16Z
dc.date.issued 2021-08-02
dc.identifier.issn 2020/LIC/WIZ/65
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/320
dc.description.abstract Praca ta podejmuje temat charakterystycznych strategii narracyjnych w filmach Wesa Andersona. Treść opiera się na analizie filmów, jakie stworzył reżyser oraz na internetowych artykułach związanych z tematem. Opisuje dokładnie film pt. „Grand Budapest Hotel” i podejmuje przedstawione w nim problemy ludzkie. Analizuje również pojęcie mise en scène oraz wykorzystanie go przez Andersona w swoich produkcjach. Przedstawia także, jak użycie mise en scène może wpłynąć na odbiór relacji pomiędzy bohaterami oraz podświadomy odbiór filmu przez widza. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;Nr 5757
dc.subject Wes Anderson pl_PL
dc.subject mise en scène pl_PL
dc.subject Grand Budapest Hotel pl_PL
dc.subject kompozycja pl_PL
dc.subject scenografia pl_PL
dc.subject gra aktorska pl_PL
dc.subject światło pl_PL
dc.subject kolor pl_PL
dc.title Studium strategii narracyjnych Wesa Andersona na podstawie filmu „Grand Budapest Hotel” i innych jego dzieł pl_PL
dc.title.alternative Gra wideo jako część identyfikacji wizualnej cukierni „Szarlotta” pl_PL
dc.title.alternative Study of narrative strategies / narrative techniques used by Wes Anderson based on “Grand Budapest Hotel” and his other movies pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto