Repozytorium PJATK

Gry komputerowe jako medium, które można wykorzystać w edukacji szkolnej i uniwersyteckiej

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Kessel, Tadeusz
dc.date.accessioned 2021-08-02T09:35:27Z
dc.date.available 2021-08-02T09:35:27Z
dc.date.issued 2021-08-02
dc.identifier.issn 2020/LIC/WIZ/70
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/295
dc.description.abstract Celem niniejszej pracy jest przedstawienie, że gry komputerowe, jako twór nowego medium, mogą być narzędziem wykorzystywanym do edukowania. Jest wiele gier, które w pierwotnym założeniu były przeznaczone do celów rozrywkowych, natomiast zauważony został edukacyjny potencjał tych gier, z którego zaczęli korzystać nauczyciele ze szkół i osoby prowadzący zajęcia uniwersyteckie. W pierwszym rozdziale przedstawiam podstawowe informacje, by wprowadzić do tematu związanego z grami i edukacją. Drugi rozdział dotyczy opisu przeprowadzonych i udokumentowanych badań, w których eksperymentowano z edukacyjnym potencjałem gier, by sprawdzić, czy medium nadaje się, by wykorzystać je w szkołach lub uniwersytetach. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;Nr 5789
dc.subject gry komputerowe pl_PL
dc.subject edukacja pl_PL
dc.subject gry w edukacji pl_PL
dc.title Gry komputerowe jako medium, które można wykorzystać w edukacji szkolnej i uniwersyteckiej pl_PL
dc.title.alternative Mowa światła – wystawa grafik pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto