Repozytorium PJATK

Pomysł na grę a okoliczności jej powstawania

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Jóźwiak, Daniel
dc.date.accessioned 2021-08-02T09:34:49Z
dc.date.available 2021-08-02T09:34:49Z
dc.date.issued 2021-08-02
dc.identifier.issn 2020/LIC/WIZ/20
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/292
dc.description.abstract Gry komputerowe, jako forma sztuki, zaczynają się od idei. W miarę postępowania procesu produkcyjnego nieuchronnie pojawiają się pewne przeszkody i utrudnienia, które mogą zmusić twórców do zmiany podstawowych założeń i koncepcji wytwarzanego dzieła. Problemy z architekturą silnika, budżetem, wymaganiami dewelopera oraz warstwą techniczną produktu to tylko niektóre z przeszkód, jakie mogą pojawić się w trakcie okresu deweloperskiego. Każda wyprodukowana gra przeszła przez kierowany narzucanymi rzeczywistością okolicznościami proces kształtowania swojej tożsamości. Niektóre wyszły z niego odnosząc rynkowy sukces, inne ponosząc porażkę. W tej pracy przybliżę szczegóły tego procesu, podając przykłady niektórych, wyróżniających się ponad inne, tytułów. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;Nr 5668
dc.title Pomysł na grę a okoliczności jej powstawania pl_PL
dc.title.alternative Gra przygodowa z grafiką 3D w stylu lat 90 pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto