Repozytorium PJATK

Proces powstawania sceny trójwymiarowej oraz tworzenia obiektów 3D

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Windak, Jakub
dc.date.accessioned 2023-06-13T11:57:50Z
dc.date.available 2023-06-13T11:57:50Z
dc.date.issued 2023-06-13
dc.identifier.issn 2023/I/E3D/1
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/2905
dc.description.abstract Grafika 3D jest w tej chwili obecna wszędzie tam, gdzie jako forma przekazu wykorzystywany jest obraz, począwszy od kinowych produkcji, poprzez reklamy i gry komputerowe. Jej zastosowanie, często przekłada się na obniżenie kosztów i przyspieszenie tempa produkcji. Celem pracy, jest stworzenie realistycznej sceny przedstawiającej postać w zrujnowanym mieście w odległej przyszłości. Wybierając temat, kierowałem się zamiłowaniem do tworzenia grafiki 3D oraz tematyki science-fiction. Wizualizacja tego typu, mogłaby z powodzeniem posłużyć jako plakat reklamowy dla filmu, lub jako grafika koncepcyjna przy produkcji gry komputerowej. Do stworzenia projektu wykorzystano głównie darmowe oprogramowanie do tworzenia grafiki 3D – Blender - o bardzo wszechstronnej funkcjonalności. Choć większość czynności można z powodzeniem wykonać w jego ramach, to w niektórych przypadkach zastosowano narzędzia wyspecjalizowane w konkretnych zadaniach. Są nimi Photoshop, służący do obróbki grafiki 2D oraz Marvelous Designer do realistycznej symulacji tkanin. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;Nr 7534
dc.subject Informatyka pl_PL
dc.subject Multimedia pl_PL
dc.subject Animacja 3D pl_PL
dc.title Proces powstawania sceny trójwymiarowej oraz tworzenia obiektów 3D pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto