Repozytorium PJATK

Jak handel przeniósł się ze świata rzeczywistego do internetu przez pandemię?

Repozytorium Centrum Otwartej Nauki

Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.author Banasiak, Dawid
dc.date.accessioned 2023-06-13T10:20:36Z
dc.date.available 2023-06-13T10:20:36Z
dc.date.issued 2023-06-13
dc.identifier.issn 2023/I/EC/6
dc.identifier.uri https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/2894
dc.description.abstract Streszczenie Ta praca inżynierska koncentruje się na ewolucji handlu w kontekście handlu elektronicznego, w szczególności badając, w jaki sposób pandemia COVID-19 wpłynęła na tę zmianę. W pierwszej części pracy przedstawiono koncepcje handlu, commerce, e-commerce, user experience (UX) i komputeryzacji oraz to, jak internet wpłynął na te obszary. Dodatkowo omówiono znaczenie platform internetowych, takich jak Allegro, na polskim rynku, a także metody płatności online oraz rolę mediów społecznościowych w sprzedaży internetowej. Druga część pracy dotyczy wpływu pandemii COVID-19 na e-commerce w Europie, podkreślając zmiany w e-commerce przed i po pandemii. Trzecia część pracy koncentruje się na zmianach zachowań konsumentów w wyniku pandemii, analizie przeniesienia zakupów stacjonarnych do internetowych w czasie pandemii, a także zachowań konsumentów po zniesieniu ograniczeń. Ta część zawiera również ankietę mającą na celu analizę podejścia konsumentów do handlu w wyniku pandemii. Na koniec praca kończy się opracowaniem strony sklepu internetowego, uwzględniającej ustalenia i wnioski z poprzednich badań, z naciskiem na projekt strony, funkcjonalność i satysfakcję użytkownika z UX. Praca ma na celu przedstawienie wglądu w aktualny stan handlu elektronicznego i wpływu pandemii na handel, a także zaoferowanie potencjalnych rozwiązań dla firm, które chcą zaistnieć na rynku internetowym. pl_PL
dc.language.iso other pl_PL
dc.relation.ispartofseries ;Nr 7282
dc.subject ecommerce pl_PL
dc.subject handel pl_PL
dc.subject user experience pl_PL
dc.subject budowa sklepu internetowego pl_PL
dc.subject media społecznościowe pl_PL
dc.subject pandemia pl_PL
dc.subject covid-19 pl_PL
dc.subject zachowania konsumenckie pl_PL
dc.title Jak handel przeniósł się ze świata rzeczywistego do internetu przez pandemię? pl_PL
dc.type Thesis pl_PL


Pliki tej pozycji

Plik Rozmiar Format Przeglądanie

Nie ma plików powiązanych z tą pozycją.

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Szukaj


Szukanie zaawansowane

Przeglądaj

Moje konto