dc.contributor.author |
Guła, Antonina |
|
dc.date.accessioned |
2023-06-13T10:05:32Z |
|
dc.date.available |
2023-06-13T10:05:32Z |
|
dc.date.issued |
2023-06-13 |
|
dc.identifier.issn |
2023/I/EC/3 |
|
dc.identifier.uri |
https://repin.pjwstk.edu.pl/xmlui/handle/186319/2891 |
|
dc.description.abstract |
Niniejsza praca jest wynikiem obserwacji różnego rodzaju barier związanych ze środowiskiem funkcjonowania, w szczególności środowiskiem pracy, osób borykających się z zaburzeniami neurorozwojowymi, zwłaszcza ADHD i zaburzeniami, ze spektrum autyzmu. Celem tej pracy jest identyfikacja i analiza potrzeb pracowników neuroatypowych oraz wypracowanie rekomendacji wspierających zarządzanie różnorodnością i kreowanie przyjaznego miejsca pracy dla osób neuroodmiennych.
Ponieważ temat jest bardzo szeroki i ujęcie problemu w całym jego zakresie wymagałoby zaangażowania ogromnych zasobów, specjalistycznej wiedzy oraz szeroko zakrojonych badań, w pracy skupiono się na dwóch aspektach – organizacji środowiska pracy oraz kluczowych wymaganiach w zakresie dostępności cyfrowej |
pl_PL |
dc.language.iso |
other |
pl_PL |
dc.relation.ispartofseries |
;Nr 7343 |
|
dc.subject |
zarządzanie różnorodnością |
pl_PL |
dc.subject |
dostępność cyfrowa |
pl_PL |
dc.subject |
neuroróżnorodność |
pl_PL |
dc.subject |
osoba neuroatypowa |
pl_PL |
dc.subject |
spektrum autyzmu |
pl_PL |
dc.subject |
ADHD |
pl_PL |
dc.title |
Zarządzanie różnorodnością w ujęciu neuroróżnorodności, z uwzględnieniem aspektów dostępności cyfrowej |
pl_PL |
dc.type |
Thesis |
pl_PL |