Streszczenie:
W niniejszej pracy głównym celem było przygotowanie planu wdrożenia voicebota
automatyzującego obsługę klienta w sklepie internetowym.
W pierwszym rozdziale pracy skupiono się na przedstawieniu potrzeby biznesowej działów
obsługi klienta i jednocześnie celu jaki będzie stał przed projektowanym botem. Po
przedstawieniu najważniejszych definicji dotyczących implementacji przybliżono została
historia wirtualnych agentów oraz generacje botów. Następnie przygotowano zbiór
informacji o tym w jaki sposób firma powinna przygotować się do wdrożenia voicebota by w
kolejnym rozdziale przedstawić najpopularniejsze narzędzia do budowy chatbotów dostępne
na rynku. Następnie podjęto się analizy kluczowych procesów biznesowych z punktu
środowiska pracy. W ostatniej części pracy został poruszony temat testowania bota, analityki
oraz wskaźników efektywności. Praca ta stanowi zbiór podstawowych procesów potrzebnych
do przygotowania wdrożenia voicebota.